رکورد جدید نرخ خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها در سال 2020!

راهنمای مطالعه

شبکه ی خبری و تحلیلی گلس نود (Glassnode) در آخرین گزارش خود به بررسی میزان خروجی بیت کوین از صرافی های رمز ارز پرداخت. براساس داده های منتشر شده توسط شبکه ی گلس نود، در 8 جولای، 20660 بیت کوین از صرافی های رمز ارز خارج شد. این موضوع نشان می دهد بزرگ ترین جریان روزانه بیت کوین از صرافی ها در سال 2020 رخ داده است. این الگوی رفتاری معمولا زمانی رخ می دهد که بیت کوین آماده ی یک روند صعودی مناسب می شود. در واقع سرمایه گذاران با هدف رشد قیمتی بیت کوین، دارایی خود را از صرافی ها خارج می کنند.

کوین بیس، بازیگر اصلی!

خروج این تعداد بیت کوین در روز در واقع یک رکورد برای سال 2020 به شمار می آید. اما نکته ی جالب توجه این است که از این میزان نرخ خروجی، حجم زیادی از آن تنها از صرافی بزرگ کوین بیس (Coinbase) خارج شده است و صرافی های رمز ارز دیگر نقش بسیار کوچکی در این موضوع داشتند. هنوز جزئیات زیادی از دلایل این روند خروجی از صرافی کوین بیس منتشر نشده است.

اگرچه میزان خروجی بیت کوین از صرافی کوین بیس بسیار بالا بوده، اما باید اشاره کرد که کوین بیس در آن بازه، تعداد واریزی های زیادی را نیز تجربه کرد. در واقع تعداد واریزی ها بسیار بیشتر از برداشت بوده، اما ارزش برداشت ها و میزان بیت کوین خروجی در مجموع بیشتر از واریزی بوده است. درواقع می توان اینطور برداشت کرد که برخی از نهنگ ها از کوین بیس خارج شده و در مقابل تریدرهای خرد زیادی وارد کوین بیس شدند. تحلیل گران معتقدند که این روند خروجی بیت کوین از صرافی ها، طی روزهای آینده ادامه دار باشد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت