رکورد زنی تعداد آدرس‌های در حال انباشت بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

تعداد «آدرس‌های انباشت بیت‌کوین (BTC) » به‌عنوان یکی از معیارهای پلتفرم تحلیلی Glassnode که در سال گذشته شاهد رشد سریعی بوده است، نشان می‌دهد که روند انباشت در این اواخر چه میزان شدید بود و رشد چشمگیری داشت. طبق آمار منتشر شده توسط Glassnode، تعداد هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین با سرعت بالایی در حال افزایش است، که زمینه را برای رشد قدرتمند این رمزارز در سال‌های پیش رو فراهم می‌کند. تحلیلگران‌ همچنین مشاهده کردند که نهنگ‌های با اندازه‌ی متوسط ​​نیز در هفته‌های اخیر اقدام به خرید مقادیر زیادی بیت‌کوین کرده‌اند.

تلاقی انباشت سرمایه‌گذاران خرد و نهنگ‌ها، نشانه‌ی مثبتی برای چشم‌انداز میان‌مدت بیت‌کوین تلقی می‌شود. تعداد هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین با سرعت بالایی در حال رشد است. عملکرد قیمت بیت‌کوین طی چند ماه گذشته عموماً بر مراد گاوها بوده است و بیت‌کوین جای پای خود را در محدوده قیمت پنج‌رقمی محکم کرده است. اگرچه بیت‌کوین طی چند هفته گذشته در تلاش برای شکسته شدن بالای سطح 12000 دلار، شاهد ‌ضعف‌های کوتاه‌مدتی بوده است، اما باید توجه داشت که قدرت فاندامنتال آن به‌سرعت رو به افزایش بوده است. یکی از نشانه‌های قدرت فاندامنتال بیت‌کوین را می‌توان با نگاه به تعداد سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت‌کوین مشاهده کرد.

تعداد سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت‌کوین را می‌توان از معیار «آدرس‌های انباشت» Glassnode فهمید که تعداد آدرس‌هایی را نشان می‌دهد که بیش از دو تراکنش دریافتی داشته‌اند و هرگز بیت‌کوین خرج نکرده‌اند و در طی هفت سال گذشته فعال بوده‌اند.

«بیش از 500،000 آدرس انباشت حاوی 2.6 میلیون واحد بیت کوین وجود دارد. این آدرس‌های انباشت دارای بیش از دو تراکنش دریافتی هستند و هرگز بیت کوینی خرج نکرده‌اند و در 7 سال گذشته فعال بوده‌اند. صرافی‌ها‌ و ماینرها در این معیار مستثنا شده‌اند.»

نهنگ‌های بیت‌کوین علی ‌رغم تلاطم قیمتی بیت‌کوین، در حال انباشت هستند. یکی دیگر از نشانه‌های قدرت فاندامنتال بیت‌کوین، روند انباشت نهنگ‌های با اندازه متوسط ​​در هفته‌های اخیر است. این روند را می‌توان در نمودار زیر مشاهده کرد که نشان می‌دهد بیت‌کوین طی دو ماه گذشته شاهد فشار خرید گسترده از جانب این سرمایه‌گذاران بوده است.

منبع: Newsbtc

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت