سرمایه‌گذاری گوگل در شرکت همکار با صرافی FTX!

گوگل 300 میلیون دلار در یک شرکت هوش مصنوعی که قبلاً توسط سام بانکمن-فرید تأمین مالی شده بود سرمایه‌گذاری می‌کند. موضوعی که باعث شده بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون کلاهبرداری FTX شکل بگیرد.

راهنمای مطالعه

اعضای کریپتو به این می‌اندیشند که آیا بانکمن-فرید، موسس صرافی ورشکست شده FTX، نزدیک به 530 میلیون دلار سرمایه‌گذاری گزارش‌شده در آنتروپیک (Anthropic)را برای بازپرداخت بدهی‌ها طلب می‌کند یا خیر. در این بین گزارش‌شده است که گوگل کلود، 300 میلیون دلار در شرکت استارتاپ هوش مصنوعی آنتروپیک سرمایه‌گذاری کرده است که حدود 6 ماه قبل از سقوط فاجعه‌بار FTX، بیش از 500 میلیون دلار از مدیرعامل سابق این صرافی، دریافت کرده است. درحالی‌که رقم 300 میلیون دلار توسط فایننشال تایمز گزارش شد، آنتروپیک مشارکت سرمایه‌گذاری با گوگل کلود را بدون فاش کردن مبلغ در همان روز تأیید کرد. 

سایر اعضای جامعه کریپتو نیز در حال حدس و گمان هستند که آیا قرار است از مبلغ دریافتی از سهام بانکمن-فرید برای پرداخت انبوه بدهی‌هایی که FTX استفاده شود یا خیر.

در مورد این مشارکت، آنتروپیک اکنون از خوشه‌های جی‌پی‌یو و تی‌پی‌یو گوگل کلود شبیه بهChatGTP OpenAI برای آموزش، گسترش و پیاده‌سازی چت باکس هوش مصنوعی خود به نام «Claude» استفاده می‌کند.

طبق گزارش فایننشال تایمز، گوگل کلود حدود 10 درصد از سهام آنتروپیک را دریافت کرد.

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت