سرنوشت دوج‌ کوین در دستان ماسک، از شوخی تا تبدیل به یک ارز واقعی در آینده!

راهنمای مطالعه

ایلان ماسک (Elon Musk)، که از او به عنوان پادشاه فناوری شرکت تسلا (Tesla) یاد می‌شود، قرار است امروز به عنوان میزبان در برنامه معروف کمدی آمریکایی به نام “پخش زنده شنبه شب” (SNL) حضور یابد. گفته می‌شود که او تصمیم دارد در این برنامه در رابطه با طرح پدر دوج (Dogefather) صحبت کند و به همین دلیل سرمایه‌گذاران دوج‌کوین (DOGE) پیش‌بینی می‌کنند که یک پامپ بزرگ در انتظار این رمزارز خواهد بود. با این حال، این کارآفرین به افرادی که پس‌انداز زندگی‌ خود را در رشد احتمالی این رمزارز میم (meme) سرمایه‌گذاری می‌کنند هشدار داده است.

ماسک در مصاحبه‌ای با رسانه خبری TMZ بیان کرده است که: “ این اراده مردم است که سرنوشت دوج‌کوین را تعیین می‌کند”. وی ضمن اشاره به منابع نامحدود دوج‌کوین که بر ارزش این رمزارز تاثیرگذار است، افزود:

“ فکر می‌کنم بدیهی است که مردم نباید پس انداز زندگی خود را در رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند. به نظرم کار معقولی نیست. اما اگر قصد دارید نوعی سرمایه‌گذاری خطرپذیر کرده و به نوعی خوش بگذارنید، باید بگویم که رمزارزها، ارز آینده در کره زمین خواهند بود”.

ماسک که شوخ طبعی‌اش را همه می‌شناسند، معتقد است که اگرچه این حوزه نوپا پتانسیل تبدیل به ارز ذخیره دنیا را دارد، اما پیشتازی آن بواسطه پروژه‌ای که به عنوان یک شوخی آغاز شده بسیار مضحک است. وی در این رابطه بیان کرده است: “ سرنوشت این رمزارز چه خواهد شد؟ اگرچه مسیر‌های مختلفی را می‌توان برای آن ترسیم کرد اما فعلاً بایستی آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری خطرپذیر تلقی نمود. نکته این است که دوج‌کوین در ابتدا به عنوان یک شوخی برای تمسخر رمزارزهای دیگر طراحی شد. سرنوشت عاشق طنز است، اما طنز‌ترین قسمت این ماجرا کجاست؟ اینکه رمزارزی که به عنوان شوخی ساخته شده تبدیل به یک ارز واقعی شود! قیمت دوج‌کوین تا ماه پیش‌خواهد رفت“.در حال حاضر هولدرها انتظار دارند تا قیمت دوج‌کوین به بالاتر از 1 دلار برسد تا پیش‌گویی‌هایی که برخی مطرح کرده‌اند محقق شود. از طرفی نیز امکان افزایش نوسانات در بازار وجود دارد. هولدرها بایستی محدوده 0.37 دلار را به عنوان یک سطح حمایتی مهم در نظر بگیرند. ایلان ماسک دوج‌کوین را به عنوان امیدی برای مردم آسیب دیده از بیماری کرونا و قرنطینه‌ها می‌داند. اخیراً یکی از سرمایه‌گذاران ادعا کرده که دوج‌کوین محرک شخصی ایلان ماسک است و ماسک نیز در پاسخ به وی بیان کرده که: “‌من هم همین احساس را دارم”.

در حال حاضر هولدرها انتظار دارند تا قیمت دوج‌کوین به بالاتر از 1 دلار برسد تا پیش‌گویی‌هایی که برخی مطرح کرده‌اند محقق شود. از طرفی نیز امکان افزایش نوسانات در بازار وجود دارد. هولدرها بایستی محدوده 0.37 دلار را به عنوان یک سطح حمایتی مهم در نظر بگیرند. ایلان ماسک دوج‌کوین را به عنوان امیدی برای مردم آسیب دیده از بیماری کرونا و قرنطینه‌ها می‌داند. اخیراً یکی از سرمایه‌گذاران ادعا کرده که دوج‌کوین محرک شخصی ایلان ماسک است و ماسک نیز در پاسخ به وی بیان کرده که: “‌من هم همین احساس را دارم”.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت