سناتور آمریکایی آینده‌ روشنی را برای بیت کوین متصور است!

راهنمای مطالعه

سینثیا لومیس (Cynthia Lummis) از جمله سیاستمداران آمریکایی است که از سال 2013 تاکنون بیت‌کوین (BTC) نگهداری کرده و تصمیم دارد تا حمایت از این رمزارز را در راس امور سیاسی آمریکا قرار دهد. آمریکایی‌ها به تازگی سینثیا لومیس را به عنوان اولین سناتور زنی که طرفدار بیت‌کوین است انتخاب کرده‌اند و به نظر می‌رسد که وی برای تاریخ سازی آماده است. لومیس پس از شکست رقیب دموکرات خود، مایک انزی (Mike Enzi)، سرانجام به عنوان سناتور ایالت وایومینگ (Wyoming) انتخاب گردید. وی با وجود اینکه ید طولایی در سیاست دارد اما کمتر کسی از سابقه او در رابطه با نگهداری بیت‌کوین خبر دارد.

با این حال به نظر نمی‌رسد که ماجرای لومیس به همین جا ختم شود. این سناتور جدید قصد دارد تا با مطرح کردن مزایای استفاده از بیت‌کوین در دستورکار سیاسی آمریکا، آینده بهتری را برای اکوسیستم این رمزارز رقم بزند. در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا (GMA) لومیس در رابطه با مزایای بیت‌کوین و جذابیت آن به عنوان یک ذخیره ارزش و در رابطه با آنچه که در دوران تصدی‌اش به عنوان ریاست خزانه‌داری ایالت وایومینگ آموخته است صحبت کرد.

وی در این خصوص بیان کرد: “بسیار امیدوارم که بتوانم موضوع بیت‌کوین را در سطح ملی مطرح کنم. من قبلاً ریاست خزانه‌داری ایالت را برعهده داشتم و منابع مالی دائمی ایالت را سرمایه‌گذاری کرد‌ه‌ام. به همین خاطر همیشه به دنبال ذخیره ارزش خوبی برای سرمایه‌گذاری بوده‌ام و بیت‌کوین از جمله دارایی‌هایی است که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.”

این سناتور همچنین ضمن توضیح در خصوص اینکه محدود بودن منابع بیت‌کوین چطور باعث ایجاد یک مزیت رقابتی در برابر دلار تورم‌زا آمریکا شده است، این موضوع را دلیل اصلی تصمیمش مبنی بر سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین به عنوان بهترین مکانیزم ذخیره ارزش عنوان کرد.

لومیس خاطر نشان کرد که منابع بیت‌کوین محدود به 21 میلیون واحد است و بیشتر از آن قابل استخراج نیست. او معتقد است که این موضوع مانع از هرگونه دستکاری در این رمزارز شده و آن را به ‌مولفه‌ای مهم از منظر جغرافیای سیاسی در آینده تبدیل خواهد کرد. وی در این رابطه می‌گوید: “ارز ملی ما تورم ایجاد می‌کند درحالی‌که بیت‌کوین این‌طور نیست. چرا که پس از استخراج 21 میلیون واحد بیت‌کوین، این رمزارز دیگر قابل عرضه نخواهد بود. منابع قابل عرضه بیت‌کوین محدود است و به همین دلیل اطمینان دارم که این رمزارز می‌تواند نقش مهمی را به عنوان یک دارایی ذخیره ارزش در بلند مدت ایفا کند.”

پیش از این، سینثیا لومیس ترجیح و تمایل خود را نسبت به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ابراز کرده بود. او درطول دوران نامزدی‌اش برای سناتوری، اعلام کرده بود که پس از آشنایی با ویژگی‌های بیت‌کوین، اولین کوین خود را در سال 2013 خریده است. به گفته وی، از آن تاریخ به بعد بیت‌کوین همواره بخشی از سبد سرمایه‌گذاری‌اش بوده و آن را با طلا به عنوان راهی برای حفظ ارزش نسبی سرمایه درطول زمان مقایسه می‌کند. لومیس در کمپین انتخاباتی‌اش و به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، بارها نسبت به سیاست تورمی دولت هشدار داده بود و بر نیاز به ارائه راه حل‌های اقتصادی که مانع از کاهش قدرت خرید دلار گردد تاکید داشت.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت