سیگنال کوینکس – معرفی کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس
سیگنال کوینکس، و معرفی کانال ارائه سیگنال کوینکس برای کاربران و تریدرهای صرافی کوینکس

راهنمای مطالعه

حتی اگر تریدر حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال هم نباشید، به احتمال زیاد نام صرافی کوینکس را به کرات شنیده‌اید. یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال، که می‌توانید با خیال راحت در آن به ترید ارزهای مختلف پرداخته و به سود برسید. اما برای ترید در صرافی کوینکس، برای این‌که بتوانید حاشیه سود خود را بالا برده و از ضرر و زیان نیز دور بمانید، نیاز به سیگنال‌هایی دارید که بتوانند شما را به سمت تریدی موفق هدایت کنند. در واقع نیاز به سیگنال کوینکس ازجمله سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس دارید.

سیگنال کوینکس، موضوع این مطلب از ارزجدید را به خود اختصاص داده و قصد داریم در آن، در کنار یک معرفی کلی و اجمالی از صرافی کوینکس و نحوه ثبت نام در آن، کانال سیگنال کوینکس و نحوه استفاده از سیگنال‌های ارسالی در این کانال را بررسی کنیم. اگر با ماهیت سیگنال ارز دیجیتال آشنایی ندارید یا علاقه‌مند به مطالعه بیشتر پیرامون آن هستید، می‌توانید به مطلب «سیگنال ارز دیجیتال» ارزجدید نیز سری بزنید.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو

معرفی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس (Coinex)، تحت پشتیبانی گروه ویتا بی‌تی‌سی (ViaBTC) در دسامبر 2017 میلادی راه‌اندازی شده است. این صرافی، که دفتر مرکزی آن در هنگ‌کنگ مستقر شده، به بیش از 2 میلیون کاربر از سراسر جهان ارائه خدمات دارد که قریب به 85 درصد از این تعداد، کاربران بین‌المللی و غیرچینی هستند. این صرافی، یکی از بهترین، معتبرترین و شناخته شده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان است که رده پنجاهم لیست وب‌سایت کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) را به خود اختصاص داده است.

بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی کوینکس، هایپو یانگ (Haipo Yang)، شبکه اصلی صرافی کوینکس را در سال 2019، با هدف ایجاد یک سیستم تجاری غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده است. نکته قابل توجه در مورد این صرافی این است که گفته می‌شود بیش از 60 درصد کاربران کوینکس را کاربران ایرانی تشکیل می‌دهند. دلیل این امر، می‌تواند ممنوعیت استفاده از بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها باشد. به‌عنوان مثال، کاربران ایرانی قابلیت استفاده از پلتفرم صرافی بایننس را ندارند و تعداد کثیری از پلتفرم‌ها نیز به دلیل فرایندهای احراز هویت خود، قابل استفاده برای کاربران ایرانی نیستند.

اگر تمایل دارید در مورد صرافی‌های خارجی متمرکز و غیرمتمرکزی که کاربران ایرانی قابلیت دسترسی به آن‌ها را داشته و می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند بیشتر بدانید، می‌توانید مطلب «بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز برای ایرانی‌ها» را مطالعه کنید.

یکی دیگر از خصوصیات این صرافی، که باعث شده کاربران، از جمله کاربران ایرانی تمایل زیادی به فعالیت در آن داشته باشند، کارمزد پایین معاملات در آن است. با این حال، مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های این، صرافی که باعث می‌شوند خیل عظیمی از تریدرها، به دنبال سیگنال کوینکس بگردند، در ادامه آورده شده است.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو

مزایای کوینکس

با وجود این‌که صرافی کوینکس، سابقه نسبتاً کوتاهی در عرصه تجارت رمزارز دارد، اما مزیت‌ها و ویژگی‌های زیاد و منحصربه‌فرد آن باعث شده تا بسیاری از کاربران، در صدد یافتن سیگنال کوینکس برآمده و بر اساس سیگنال ارز دیجیتال صرافی، به ترید در آن بپردازند. تعدادی از این ویژگی‌ها و مزیت‌ها عبارتند از:

  • سطح امنیت بسیار بالای معاملات مبتنی بر ارز دیجیتال در پلتفرم کوینکس
  • مشخص و شفاف بودن کارمزد معاملات در پلتفرم
  • پایین‌تر بودن کارمزد معاملات نسبت به بسیاری از صرافی‌های رقیب
  • اجازه دادن به کاربران ایرانی برای فعالیت، بدون توجه به تحریم‌ها
  • رابط کاربری بسیار آسان و کاربرپسند که باعث می‌شود کاربران – در هر سطحی – به راحتی ترید کنند
  • قابلیت واریز ارز فیات از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی نظیر مستر کارت و ویزا کارت
  • قابلیت استفاده از اپلیکیشن موبایلی برای کاربران اندروید و iOS
  • امکان انجام معاملات پیشرفته، مثل معاملات مارجین
  • امکان استفاده از کیف پول ارز دیجیتال
  • امکان برداشت و ترید با احراز هویت و بدون آن
  • پشتیبانی 24 ساعته و همه‌روزه

نکته دیگری که لازم در مورد مزیت‌های این صرافی مطرح کنیم، قابلیت پشتیبانی به زبان فارسی برای کاربران ایرانی است که باعث می‌شود بسیاری از کاربران تمایل بیشتری برای فعالیت در پلتفرم کوینکس داشته باشند. در مورد احراز هویت نیز در نظر داشته باشید که شما، به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید بدون احراز هویت در پلتفرم کوینکس فعالیت داشته باشید. نکته قابل توجه در این خصوص، آن است که کاربران فاقد احراز هویت می‌توانند تا سقف 10 هزار دلار واریز یا برداشت داشته باشند. این در حالی است که کاربرانی که احراز هویت کرده‌اند، می‌توانند تا یک میلیون دلار نیز واریز و برداشت در روز داشته باشند.

به‌علاوه، در کنار مزیت‌های مطرح شده، که برای کاربران سراسر جهان صدق می‌کنند، این مزیت نیز برای کاربران ایرانی قابل توجه است که با توجه به حجم بالای استقبال از این صرافی توسط کاربران ایرانی، سیگنال کوینکس یکی از سیگنال‌هایی است که در اغلب کانال‌های VIP سیگنال ارز دیجیتال ایرانی منتشر می‌شود. به همین دلیل، دسترسی به سیگنال صرافی کوینکس آسان بوده و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، تریدی پرسود در صرافی بزرگ کوینکس را تجربه کنید.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

ثبت نام در صرافی کوینکس بسیار ساده است. برای این‌منظور، لازم است قبل از هرچیز، از طریق لینک https://coinex.com وارد وب‌سایت صرافی شوید. با توجه به فیلتر بودن سایت، لازم است قبل از ورود به لینک، وی‌پی‌ان (VPN) گوشی یا کامپیوتر خود را روشن کنید.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

در صفحه باز شده، فرم اطلاعاتی در اختیار قرار خواهد گرفت که می‌توانید با تکمیل کردن آن، ثبت نام کرده و وارد سایت کوینکس شوید. اولین مورد، ایمیل (Email) شما است که در این قسمت وارد کرده و دومین گزینه نیز رمز یا پسوردی است که باید به سیستم بدهید تا از این به بعد با آن وارد حساب کاربری خود در کوینکس شوید. رمزی که باید در این قسمت وارد شود، یک رمز 6 الی 20 کاراکتری است، که باید حداقل یک عدد و یک حرف بزرگ انگلیسی در آن استفاده شده باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات، تیک مربوط به اعلام موافقیت خود با ضوابط وب‌سایت صرافی کوینکس را زده و با فشردن ساین‌آپ (Sign Up) وارد مرحله دوم ثبت نام می‌شوید.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

در این مرحله، برای این‌که احراز هویت اولیه صورت گرفته و حساب کاربری بر اساس ایمیل شما ساخته شود، لازم است کد ارسالی به ایمیل خود را وارد کنید. در صورت عدم ارسال کد، می‌توانید عبارت ارسال کد (Send Code) کنار کادر را فشار دهید تا کد مجدداً برای شما ارسال شود. در این قسمت، ممکن است سیستم یک پازل یا بازی ساده برای شما اجرا کند که باید آن را انجام بدهید تا کد ارسال شود.

پس از ارسال کد، آن را در کادر موردنظر وارد کرده، دکمه تایید (Confirm) را فشار می‌دهید و به همین سادگی، عضو صرافی بزرگ کوینکس می‌شوید. در زیر، اسکرین‌شات ثبت نام از طریق گوشی نیز آپلود شده است که همان‌طور که می‌بینید، هیچ تفاوتی با فرایند فوق ندارد و به راحتی می‌توانید ثبت نام کنید.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

نکته: توجه داشته باشید که برای ثبت نام از ایمیل استفاده کرده‌اید و دسترسی افرادی غیر از خودتان به حساب کاربری ایمیل شما، به منزله دسترسی آن‌ها به حساب کاربری کوینکس و دارایی‌های دیجیتال شما نیز هست. بنابراین، لازم است پسوردهای ایمیل و کوینکس خود را تا جایی که امکان دارد پیچیده انتخاب کرده و در حفظ آن نیز کوشا باشید.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو

سیگنال کوینکس

پس از این‌که صرافی مورد نظر خود را انتخاب کردید، نیاز خواهید داشت برای موفقیت در ترید ارزهای دیجیتال، از تجارب تحلیل‌گران و متخصصین این اکوسیستم استفاده کنید. این‌جا است که سیگنال کوینکس و دستیابی به آن اهمیت پیدا می‌کند. برای این‌که بتوانید به هدف – یا اصطلاحاً – تارگت‌های خود دست پیدا کنید، لازم است بدانید در چه قیمتی ارز مورد نظرتان را خریده، و در چه قیمتی آن را به فروش برسانید. هم‌چنین برای ترید ارزهای دیجیتال، نیاز دارید در مورد حد سود و حد ضرر نیز اطلاعات کمّی دقیقی در دست داشته باشید تا از ضرر جلوگیری کرده و سودآوری را به حداکثر برسانید.

کلیه این اطلاعات، در داخل یک سیگنال ارز دیجیتال در اختیار شما قرار خواهند گرفت. سیگنال کوینکس، درواقع سیگنال ترید ارزهای دیجیتالی است که توسط صرافی کوینکس پشتیبانی می‌شوند و کاربران می‌توانند بر اساس آن، در این صرافی به ترید بپردازند. این سیگنال‌ها، از سیگنال‌های اسپات و فیوچرز تشکیل شده‌اند و بر مبنای تحلیل بازار ارزها – از جمله تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال – ارائه می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال، می‌توانید به لینک مقالات آن‌ها در ارزجدید مراجعه فرمایید.

اما برای این‌که بتوانیم سیگنال کوینکس قابل اعتمادی را پیدا کرده و از آن برای ترید سودآور در صرافی کوینکس استفاده کنیم، منابع پیشنهادی زیادی در نت وجود دارند. برخی از این منابع، صرفاً کپی کننده سیگنال‌های معرفی شده از سوی تحلیل‌گران معتبر هستند که اغلب هم در زمان درست به دست شما نمی‌رسند و شما وقتی آن‌ها را می‌بینید و استفاده می‌کنید که دیگر منقضی شده‌اند. یا شاید سیگنال‌هایی را مشاهده کنید که فیک هستند و بعد از خرید ارز، تازه متوجه می‌شوید هیچ تحلیل اصولی و قابل اعتمادی پشت آن نبوده است. برای این‌که بتوانید سره را از ناسره تشخیص داده و در انتخاب سیگنال کوینکس با چشم باز عمل کنید، نکاتی را در ادامه متذکر می‌شویم.

سیگنال کوینکس رایگان

هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست… پس هیچ رایگانی هم عمراً بتواند بی‌دلیل باشد! برای ایجاد و ارائه یک سیگنال ارز دیجیتال، نیاز است تیمی حرفه‌ای زمان و انرژی گذاشته، هزینه کرده و حجم گسترده‌ای از نمودارها، اطلاعات و بازارها را مورد بررسی قرار دهند. بدون شک، چنین مجموعه‌ای، دست کم نه برای سودآوری، که برای سرپا ماندن و ادامه کار نیاز به این خواهد داشت که درآمدی هرچند جزئی از سیگنال‌های منتشر شده خود داشته باشد.

بر همین اساس، نکته اول در مورد دریافت سیگنال کوینکس یا هر سیگنال دیگری، این است که گول وب‌سایت‌های اینترنتی را نخورده و به دنبال سیگنال‌های رایگان نباشید. اگر نمی‌خواهید با راهنمایی‌ها و سیگنال‌های رایگان فلان استاد ارز دیجیتال که سوار فلان خودروی میلیاردی استوری گذاشته، یا وب‌سایتش خیلی شکیل و دلبرا است، یا فلان برادران خودش هم از سیگنال‌هایش استفاده کرده‌اند و راضی بوده‌اند (!)، کل سپرده خود را به کوینکس وارد کرده، با طناب پوسیده استاد وارد معاملات با اهرم بالا بشوید و بعد هم لیکوئید شوید، بهتر است قید این سیگنال کوینکس رایگان را بزنید.

این بخش از مقاله، به این علت تا این اندازه دوستانه و به زبان ساده نوشته شده، تا آن‌دسته از کاربرانی که حاضر نیستند برای سودآوری مطمئن هزینه کنند را از هزینه‌های کلان سیگنال‌های رایگان ارز دیجیتال در آینده آگاه کند. اما کدام کانال‌ها برای دریافت سیگنال کوینکس و دیگر ارزهای دیجیتال قابل اعتماد و استناد است؟

معرفی کانال سیگنال کوینکس

یک کانال سیگنال کوینکس یا در حالت کلی ارز دیجیتال، کانالی است که بتواند در عین حال که کاملاً قابل اعتماد و امن است، اطلاعات به‌روز، تحلیل شده و حرفه‌ای از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد. کانال‌هایی که نه تنها این سیگنال‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، بلکه دستیابی به تارگت‌ها را نیز اعلام کرده و برای اثبات تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال خود، داده‌ها و اطلاعات مربوط به سیگنال‌های را نیز ارائه می‌دهند. اگرچه این امکان، برای داخل کانال VIP سیگنال ارز دیجیتال وجود نخواهد داشت – به این دلیل که فضای کانال بیشتر به این داده‌ها اختصاص یافته و سیگنال‌ها کم‌رنگ خواهند شد – اما می‌توان انتظار داشت وب‌سایت، رسانه، کانال یا پیج شبکه اجتماعی، یا فردی که ادعای ارائه سیگنال کوینکس و ارز دیجیتال را دارد، در کنار آن اطلاعات تکمیلی در خصوص این سیگنال‌ها را نیز در قالب محتوا ارائه دهد.

درواقع، برای این‌که مطمئن شوید یک سیگنال کوینکس منتشر شده از سوی یک کانال قابل اعتماد است یا نه، به غیر از سیگنال‌ها، به دیگر محتویات ارائه شده از سوی منبع آن نیز توجه داشته باشید. بدون شک، عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال وب‌سایت‌های معتبر در زمینه‌ ارزهای دیجیتال، از جمله ارزجدید، این اطمینان خاطر را در پی خواهد داشت که مجموعه، تیمی حرفه‌ای برای تولید محتوا، تحلیل بازار و ارائه سیگنال دارد.

پس از یافتن و عضویت در یک کانال سیگنال کوینکس و در حالت عمومی ارز دیجیتال، نوبت به آن می‌رسد تا سیگنال‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن‌ها، برای تریدی پرسود و موفق در صرافی کوینکس استفاده کنید. در ادامه، انواع این سیگنال‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها در صرافی کوینکس را تشریح می‌کنیم.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو

انواع سیگنال کوینکس

در حالت کلی، سیگنال کوینکس یا هر صرافی دیگری را می‌توان بسته به نوع معامله‌ای که قرار است انجام دهید، در دو نوع زیر دسته‌بندی کرد:

  • سیگنال کوینکس فیوچرز
  • و سیگنال کوینکس اسپات

سیگنال کوینکس فیوچرز

سیگنال فیوچرز کوینکس، برای معاملات فیوچرز (Futures) در صرافی کوینکس استفاده می‌شود، که در آن‌ها، کاربران در حال خرید یا فروش قراردادهایی هستند که نشان دهنده ارزش یک ارز دیجیتال خاص‌اند. به عبارت ساده‌تر، زمانی‌که شما به‌عنوان کاربر کوینکس یک قرارداد آتی یا فیوچرز خریداری می‌کنید، مالک ارز دیجیتال اصلی نیستید، فقط دارای قراردادی با توافق خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص در تاریخ آینده هستید.

سیگنال کوینکس اسپات

این در حالی است که سیگنال اسپات (Spot) کوینکس، معاملات نقدی و آنی ارز دیجیتال را در نظر دارد که با آن، ارز دیجیتال مورد نظر خریداری شده و به کیف پول شما انتقال پیدا می‌کند. در این بازار، شما مالک تمام و کمال ارز دیجیتال خریداری شده می‌شوید و زمانی که ارزش آن افزایش یافت، می‌توانید آن را به فروش رسانده و سود خود را از این طریق دریافت کنید.

هر دو سیگنال کوینکس فیوچرز و اسپات، در کانال VIP سیگنال ارز دیجیتال تریدرهای ایران، که از طریق مجموعه ارزجدید می‌توانید در آن عضو شوید، ارائه می‌شوند. این سیگنال‌ها، توسط خبره‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال تهیه شده و به‌صورت زمان واقعی در کانال قرار داده می‌شوند.

به‌عنوان مثال، در تصویر زیر، می‌توانید نمونه‌ای از سیگنال کوینکس فیوچرز و اسپات منتشر شده توسط کانال تریدرهای ایران و همین‌طور تاچ تارگت در آن را مشاهده کنید، که می‌تواند برای تریدرهای عضو در کانال، سودآوری قابل ملاحظه‌ای را در پی داشته باشد.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

در این سیگنال‌ها، اولین قسمت، که در بالای سیگنال قرار گرفته است، نام رمزارز به علاوه جفت ارزی است که وجود دارد. درواقع، در مثال موجود در تصویر فوق، ارز پیشنهادی کانال تریدرهای ایران ارزجدید، مون‌بیم (MoonBeam) با نماد اختصاری (glmr) است، که جفت ارز معرفی شده برای آن تتر (USDT) است.

قسمت دوم، به ماهیت معامله اشاره دارد که از نوع اسپات است یا فیوچرز و پایین‌تر از آن نیز اشاره شده است که سیگنال، مربوط به معامله خرید است یا فروش؛ ممکن است به جای استفاده از خرید و فروش، از اصطلاحات لانگ (Long) یا شورت (Short) استفاده شده باشد، که لانگ به معنی خرید و شورت به معنی فروش است.

ردیف بعدی، لوریج (Leverage) را نشان می‌دهد، که همان اهرم معامله بوده و درواقع، ضریبی است که دارایی شما را چندین برابر می‌کند. هرچه این ضریب بالاتر باشد، میزان ریسک نیز بیشتر بوده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن تراکنش، سود شما از آن نیز ارتقا خواهد یافت.

تارگت‌ها، به این دلیل چند مورد اعلام می‌شوند تا هرکس بسته به میزان ریسک‌پذیری خود بتواند انتخاب کند. استاپ نیز که به استاپ لاس (Stoploss) اشاره دارد، قیمتی است که اگر ارز دیجیتال مورد نظر به آن برسد، باید از پوزیشن خارج شوید.

نحوه استفاده از سیگنال در کوینکس

پس از این‌که در صرافی کوینکس ثبت نام کردید و یک کانال VIP سیگنال ارز دیجیتال خوب هم برای دریافت سیگنال کوینکس دارید، بر اساس سیگنال‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند می‌توانید در این صرافی ترید کنید. برای این‌منظور، از صفحه اصلی کوینکس، از منوی سمت چپ بالا، وارد قسمت اکسچنج (Exchange) شوید.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

در این بخش، شما می‌توانید از نوار سمت چپ، لیست ارزهای مورد پشتیبانی در صرافی کوینکس را مشاهده کنید. می‌توانید تتر (USDT) را از بالای منو، و ارز دیجیتال مورد معامله را از میان حجم انبوه توکن‌های موجود استفاده کنید. به عنوان مثال، جفت ارز مورد استفاده در تصویر زیر، بیت‌کوین (BTC) بوده است.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

پس از انتخاب جفت ارز، می‌توانید نمودارها و اندیکاتورهای موردنیاز زیاد برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز را مشاهده کرده و درصورت نیاز استفاده کنید. اما برای انجام ترید بر اساس سیگنال، لازم است در قسمت پایین نمودار، از منوی لیمیت (Limit) و مارکت (Market) استفاده کنید. وارد منوهای لیمیت و یا مارکت – بر اساس نوع معامله‌ای که قرار است انجام دهید – شده و با استفاده از داده‌های ارائه شده در سیگنال کوینکس، ترید خود را نهایی می‌کنید.

سیگنال صرافی کوینکس - کانال سیگنال اسپات و فیوچرز کوینکس

جمع‌بندی

همان‌طور که پیشتر نیز در مطلب «سیگنال ارز دیجیتال» ارزجدید به تفصیل به آن پرداخته شد، سیگنال کوینکس یا سایر سیگنال‌ها، یکی از ابزارهای کاربردی ترید و یک راهنما برای کاربران مبتدی و حتی حرفه‌ای است، که توسط مجموعه‌ای از خبره‌ترین متخصصین و تحلیل‌گران صنعت کریپتو تهیه می‌شود. سیگنال کوینکس، یک سیگنال مبتنی بر تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال است، که می‌تواند توصیه‌هایی راهبردی برای ترید در صرافی مشهور و معتبر کوینکس در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به این‌که عدم نیاز به احراز هویت در صرافی کوینکس، و مزیت‌های منحصربه‌فرد این صرفی باعث شده تا کاربران ایرانی بسیاری آن را برای ترید ارزهای دیجیتال انتخاب کنند، به نظر می‌رسد هزینه کردن و استفاده از کانال‌های ارائه دهنده سیگنال کوینکس معتبر می‌تواند منطقی و سودمند باشد.

سیگنال کوینکس - بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی - سیگنالیپتو
Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

5 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
حمیدرضا
11 ماه قبل

سلام چطور میتونم روزانه از شما سیگنال های فیوچرز مطمئن بگیرم ممنون میشم راهنمایی نمایید

11 ماه قبل
پاسخ به  حمیدرضا

با سلام
لطفا توضیحات زیر رو کامل ملاحظه بفرمایید
arzjadid.com/iranian-traders

مشهدی
1 سال قبل

مطلب کامل و جامع بود تشکر

سحر
1 سال قبل

بسیار عالی

زانیار
1 سال قبل

فوق العاده بود

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت