شرایط بسیار مناسب دوج‌ کوین علی‌رغم روند ریزشی بازار رمز ارز!

راهنمای مطالعه

اخیراً برند شکلات اسنیکرز (Snickers)، که بیش از 90 سال است که در سراسر دنیا فروخته می‌شود، با حمایت و تبلیغ دوج‌کوین (DOGE) پا به عرصه رمزارزها گذاشته است. صبح امروز این برند برای بیش407500 دنبال کننده خود در توییتر تصویری از سگ شیبا اینو (Shiba Inu) را با عنوان “جهش دوج‌کوین” بر روی بسته‌بندی شکلات خود منتشر کرد. علاوه بر این، اسنیکرز در این پست از هشتگ “روز دوج‌” (Dogeday) که درحال ترند شدن در ایالات متحده است استفاده کرده و در ریپلای این پست نیز 2 ایموجی موشک را قرار داده است.

اسنیکرز تنها برند شکلاتی نیست که از دوج‌کوین حمایت کرده است. میلکی وی (Milky Way)، یکی دیگر از برند‌های شکلات که هر دو توسط شرکت شیرینی‌سازی مارس (Mars) تولید می‌شوند، نیز در پاسخ به توییت اسنیکرز، حمایت خود را از این رمزارز اعلام کرده است. علاوه بر این، میلکی وی نیز پستی را برای 11400 دنبال کننده خود در توییتر منتشر کرده که در آن بجای عبارت”  به سمت ماه” (to the moon) که یکی از اصطلاحات رایج در حوزه رمزارزهاست، از عبارت “به سمت میلکی وی”  (to the milky way) استفاده کرده که به نوعی دارای ایهام است (منظور برند میلکی وی یا کهکشان راه شیری).

حمایت این دو برند معروف شکلات از رمزارز دوج‌کوین قطعاً بی‌فایده نیست. اگرچه دوج‌کوین در ابتدا صرفاً برای شوخی ساخته شده بود، اما طی هفته‌های اخیر قیمت این رمزارز به طور قابل‌توجهی افزایش یافته که به نظر می‌رسد حمایت‌ چهره‌های مشهور در فضای مجازی از جمله ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا (Tesla)، و همچنین مارک کوبان (Mark Cuban)، مالک شرکت دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، بر این موضوع بی تاثیر نبوده است.

با ترند شدن هشتگ روز دوج، بسیاری از طرفداران دوج‌کوین سعی دارند تا با حمایت‌های خود قیمت این رمزارز را به 1 دلار برسانند. علاوه بر این، در پی ریزش اخیر بازار، همچنان بسیاری از رمزارزها از جمله بیت‌کوین (BTC) در شرایط ناپایداری قرار دارند اما دوج کوین توانست به راحتی شرایط خود را در این بازار ریزشی پایدار کند و حتی صعود نیز داشته باشد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت