ضرر چشمگیر السالوادور از سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

پس از صرف حدود 103 میلیون دلار برای خزانه بیت‌کوین (BTC) السالوادور، دارایی‌های این کشور اکنون تنها حدود 66 میلیون دلار ارزش دارد. از آنجایی که قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود از دسامبر 2020 رسیده است، ارزش 2301 بیت‌کوین خریداری‌شده توسط این کشور آمریکای لاتین اکنون نزدیک به 37 میلیون دلار کاهش‌یافته است. بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط بلومبرگ، پس‌ازاینکه السالوادور سال گذشته بیت‌کوین را به‌عنوان ارز دیجیتال قانونی اعلام کرد، رئیس‌جمهور این کشور، درمجموع 103 میلیون دلار برای بیت‌کوین هزینه کرده است. در حال حاضر، ارزش خزانه بیت‌کوین السالوادور 65.6 میلیون دلار است.

بوکله، رئیس جمهور السالوادور که ظاهراً از آخرین سقوط بازار دلسرد نشده بود، در 9 می اعلام کرد که 500 بیت‌کوین دیگر خریداری کرده است و در توییتی نوشت که السالوادور در حال خرید در کف قیمتی است. السالوادور اولین کشوری بود که بیت‌کوین را در سال گذشته به‌عنوان ارز قانونی تبدیل کرد. در همان ماه، السالوادور 150 بیت‌کوین و 420 بیت‌کوین دیگر در ماه اکتبر خریداری کرد. علی‌رغم هشدارهای مقامات ایالات‌متحده، بخش بانکی و صندوق بین‌المللی پول و همچنین اعتراض به پذیرش بیت‌کوین توسط شهروندان السالوادور، بوکله برنامه‌های خود را کاهش نداده است و اخیراً از پیشنهاد خود برای “شهر بیت‌کوین” رونمایی کرده است.

منبع: Decrypt

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت