فیدلیتی: بیت‌ کوین یک شکل برتر از پول رایج است!

راهنمای مطالعه

فیدلیتی، شرکت و کارگزاری بزرگی که در عرصه بین‌المللی فعالیت می‌کنید با انتشار یک مقاله با نام بیت‌کوین اول به بررسی بیت‌کوین پرداخت. فیدلیتی در این گزارش بیان کرد که بیت‌کوین باید از مابقی رمزارزهای موجود در بازار، جدا شود و سازوکار متفاوتی برای بیت‌کوین در پیش گرفت. این مقاله استدلال کرد که بیت‌کوین اساسا نسبت به سایر رمزارزها متفاوت است و هیچ دارایی دیجیتال دیگر شانس بالایی برای بدست آوردن عنوان “یک محصول پولی ” را به جز بیت‌کوین ندارد.

فیدلیتی براین باور است که بیت‌کوین به جز ارائه تکنولوژی، به عنوان یک نوع برتر از پول نیز می‌باشد و آن را “ایمن‌ترین و غیرمتمرکزترین دارایی موجود”، خواند. “بیت‌کوین به وضوح دارای ویژگی‌های بسیار خوبی از پول، ترکیب کمبود و تداوم طلا با سهولت استفاده، ذخیره سازی و حمل و نقل فیات است.” این شرکت، معتقد است که بیت‌کوین دارای تمام ویژگی‌های یک شکل صحیح پول است. “ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که تنها یک پول وجود داشته باشد، اما ما معتقدیم بیت‌کوین در سیستم پولی و مالی در آینده حرفی برای گفتن خواهد داشت.”

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت