مارک کوبان: دوج‌ کوین از بیت‌ کوین کاربردی‌تر است!

راهنمای مطالعه

مالک باشگاه دالاس ماوریکس، مارک کوبان (Mark Cuban) بر این باور است که بیت‌کوین (BTC) نمی‌تواند یک محافظ در برابر تورم در نظر گرفته شود. او یک بار دیگر اظهار داشت که دوج‌کوین  (DOGE) برای پرداخت بهتر از رمزارزهایی همچون بیت‌کوین عمل خواهد کرد. در طول چند سال گذشته، مارک کوبان، میلیاردر آمریکایی، موضعی بحث برانگیز در مورد بیت‌کوین نشان داده‌است. در ابتدای سال 2020، او به انتقاد شدید از بیت‌کوین پرداخت و با کنایه بیان کرد که تجارت موز راحت‌تر از بیت‌کوین است، اما به مرور نسبت به بیت‌کوین دید مثبت‌تری پیدا کرد.

اما این‌بار کوبان در طی یک برنامه تحت یوتیوب به اظهارنظر در رابطه با بیت‌کوین پرداخت و بیان کرد که این رمزارز هرگز به یک محافظ تورم تبدیل نخواهد شد. شایان ذکر است که چندی پیش، تیم NBA او شروع به پذیرش بیت‌کوین و سایر پرداخت‌های رمزنگاری برای بلیط بازی و کالا در فروشگاه آنلاین خود کرد. با این حال، مالک باشگاه توضیح داد که طرفداران تمایلی به خرج کردن بیت‌کوین خود ندارند، زیرا ترجیح می‌دهند این دارایی را در درازمدت نگه دارند و انتظار دارند قیمت آن در زمان افزایش یابد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت