مارک یوسکو: قیمت بیت‌ کوین تا 5 سال آینده به بیش از 200 هزار دلار خواهد رسید!

راهنمای مطالعه

موسس شرکت مدیریت سرمایه مورگان کریک (Morgan Creek) معتقد است که بیت‌کوین (BTC) در چرخه بعدی خود می‌تواند به لحاظ ارزش بازار با طلا رقابت کرده و قیمت آن به بیش از 200 هزار دلار خواهد رسید. روز گذشته مارک یوسکو (Mark Yusko) با حضور در برنامه رسانه خبری CNBC به مقایسه پذیرش سریع بیت‌کوین در برابر رشد شرکت‌های فانگ (FAANG) شامل فیس بوک (Facebook)، اپل (Apple)، آمازون (Amazon)، نتفلیکس (Netflix) و گوگل (Google) پرداخت. وی در این رابطه توضیح می‌دهد که:

“ بیت‌کوین یک شبکه است و شبکه‌ها به سرعت رشد می‌کنند. این شبکه سریع‌ترین شبکه‌ در تاریخ است که به ارزش یک تریلیون دلار رسیده و پا به پای شرکت‌های فانگ درحال حرکت است.”

پیش‌بینی قیمتی یوسکو بر این فرض استوار است که بیت‌کوین به لحاظ ارزش پولی با طلا رقابت خواهد کرد. این مفهوم که از استاندارد طلا گرفته شده به این معنی است که ارزش ارز ملی هر کشوری مستقیماً با طلا در ارتباط است. درحال حاضر بیت‌کوین در قیمت 58 هزار دلار در حال معامله بوده و ارزش بازار آن حدود 1.1 تریلیون دلار است. یوسکو پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز تا پنج سال آینده حداقل به 200 هزار دلار خواهد رسید. پیش‌بینی این مدیر سرمایه‌گذاری این است که بیت‌کوین به پروتکل لایه اصلی برای اینترنت ارزش (IoV) تبدیل خواهد شد.

وی معتقد است که بیت‌کوین همانند یک پروتکل کنترل انتقال/ پروتکل اینترنت (TCP/IP) است که اجازه اتصال و انتشار داده‌ها در فضای اینترنت را به کامپیوتر‌ها می‌دهد. وی در رابطه با پروتکل‌ها یا دارایی‌های رمزارز دیگر مثل اتریوم (ETH)، لایت‌کوین (LTC) و دوج‌کوین (DOGE) که در روزهای اخیر رکورد‌های قیمتی جدیدی را به ثبت رسانده‌اند، بر این باور است که هنوز پتانسیل رشد بیشتر برای این رمزارزها وجود دارد. البته یوسکو طرفدار دوج‌کوین نیست و در این رابطه می‌گوید:

“ ما در حوزه رمزارز هزاران کوین بی‌فایده داریم و دوج‌کوین هم یکی از آن‌هاست. این‌ توکن‌ها فاقد هرگونه ارزش زیربنایی و کاربردی هستند و سرانجامشان نابودی است”.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت