ماسک: بیت‌ کوین برخی از ویژگی‌های منفی ارز فیات را دارد!

راهنمای مطالعه

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا (Tesla) و اسپیس ایکس (SpaceX) بیان کرد که بیت کوین (BTC) تقریباً به اندازه ارزهای فیات بد است اما به اندازه کافی ماجراجویانه و جذابیت بالایی برای شرکت‌ها دارد تا به بازار آن ورود کنند. ایلان ماسک بنیان گذار کمپانی تسلا به بیان نظرات بحث برانگیز خود در مورد بیت کوین ادامه می‌دهد. بعد از اینکه اخیراً وی اعلام کرد که طرفدار بازار رمز ارز است و بیت کوین یک بستر خوب برای سرمایه گذاری است، اکنون رمز ارز بیت کوین را تقریباً به اندازه پول فیات می‌داند.

آخرین اظهار نظرهای ماسک درباره ارز دیجیتال بیت کوین در پاسخ به مصاحبه Changpeng Zhao با شبکه خبری بلومبرگ بود. در آن مصاحبه، مدیر عامل صرافی Binance حمایت ماسک از رمز ارز Dogecoin را یادآوری کرد اما این نکته را خاطرنشان کرد که مدیر عامل تسلا در نهایت تصمیم گرفته است 1.5 میلیارد دلار از پول نقد اضافی شرکت را به بیت کوین اختصاص دهد. ماسک در این رابطه بیان کرد که داشتن بیت کوین به اندازه کافی برای یک شرکت متعلق به شاخص بورس S&P 500 ماجراجویانه است زیرا ماهیت این دارایی ابهامات کمتری نسبت به پول نقد دارد.

ماسک در ادامه توضیح داد که او یک مهندس است به همین ترتیب، او به غیر از تسلا هیچ سهام دیگری در شرکت‌های بازرگانی عمومی ندارد. با این حال او می‌تواند ببیند که ارزهای فیات عایدی منفی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کنند که مردم را وادار می‌کند که به دنبال گزینه‌های بهتر اقتصادی در جای دیگری باشند. ماسک در رابطه با ارز دیجیتال از واژه “تقریبا” برای قیاس با ارز فیات استفاده کرد و چنین برداشت می‌شود که نظر وی چندان هم مثبت نیست، اما این سخنان با عملکرد او کاملا در تناقض است. ماسک در آخرین اقدام خود دست به تغییر پروفایل توییتر خود و گذاشتن تصویر بیت کوین کرد.

منبع:Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت