ماسک: بیت ‌کوین در آستانه پذیرش گسترده جهانی می‌باشد!

راهنمای مطالعه

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، در اول فوریه طی یک مصاحبه با کلاب هاوس (Clubhouse) بیان کرد: “بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده جهانی است.”

کلاب هاوس یک پلتفرم انحصاری گفتگوی صوتی در رسانه‌های اجتماعی است که فقط اعضا می‌توانند با دعوت کردن یکدیگر به مکالمات مختلف، شبیه به یک کنفرانس خصوصی آنلاین بپیوندند و بحث و گفت و گو کنند. در طول مکالمه با اندرسن هوروویتز (Andressen Horowitz) و دیگر سرمایه گذاران برجسته، از ماسک در مورد افکارش در مورد بیت کوین سوال شد و وی به اظهار نظر در رابطه با بیت کوین پرداخت.

در تاریخ 29 ژانویه، ماسک کلمه بیت کوین را در بخش بیوگرافی توییتر خود قرار داد و باعث شد قیمت بیت کوین در 30 دقیقه بیش از 14 درصد افزایش یابد. پس از وقوع این اتفاق، سرمایه گذاران و علاقه مندان به بیت کوین، به طور کلی اظهار نظرهای بسیار مثبتی را در مورد بازار رمز ارز، از ماسک انتظار داشتند. ماسک طی این مصاحبه در رابطه با بیت کوین بیان کرد: “من فکر می‌کنم بیت کوین چیز خوبی است. من طرفدار بیت کوین هستم. فکر می‌کنم بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم مالی باشد.”

فعالان بازار رمز ارز به طور کلی در مورد نظر ماسک در مورد بیت کوین راضی بودند. جیمز تودار (James Todar)، یکی از شرکای کمپانی Greymatter Capital ، اعلام کرد:

“یکی از آینده‌نگرترین مخترعان عصر ما، از بازار بیت کوین عقب مانده اما اکنون در رابطه با آن حرف‌های مثبتی ارائه می‌دهد. در کلاب هاوس ایلان ماسک از دوستی می‌گوید که در سال 2013 کیکی به شکل بیت کوین به او داد. وی در آن زمان فرصت ورود به بازار را از دست داد اما اکنون نگاه بسیار مثبتی به این بازار دارد.”

دن تاپیرو (Dan Tapiero)، یکی از شرکای کمپانی Holdings  10T، احساس مشابهی داشت. وی بیان کرد که ثروتمندترین مرد جهان طرفدار بیت کوین است و این اتفاق احساس خوبی دارد. تاپیرو نوشت: “این حس خیلی خوبی است که ایلان ماسک، یکی از حامیان بیت کوین است در حالی که تقریبا هم سن من است و همچنین ثروتمندترین مرد جهان نیز است.”

پیشتر نیز سرمایه گذاران برجسته بیت کوین مانند میلیاردر معروف تیم دراپر (Tim Draper) از ماسک و کمپانی‌های زیر نظر وی مانند تسلا خواستند که مستقیماً بیت کوین را بپذیرند، که این امر باعث افزایش و رشد صنعت بیت کوین در آگاهی جهانی ‌شود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت