ماینرهای بیت‌ کوین در حال ذخیره‌سازی این ارز دیجیتال می‌باشند!

راهنمای مطالعه

بنا بر گزارش Arcane Research، ماینرهای بیت‌کوین به‌طور مداوم به دنبال فرصت‌های توسعه هستند چراکه این افراد قصد دارند در سال 2022 هش‌ریت شبکه را به سرعت افزایش دهند. بر اساس آخرین ارقام شاخص مصرف برق بیت‌کوین کمبریج (Cambridge) ، 44.95 درصد از نرخ هش جهانی ناشی از فعالیت ماینرهای آمریکای شمالی است. با افزایش برنامه‎ ریزی شده نرخ هش هدف در میان ماینرها بیت‌کوین که به‌صورت عمومی معامله می‌شوند، این نرخ احتمالاً افزایش می‌یابد. جران ملرود (aran Mellerud )، تحلیلگر آرکان ریسرچ ، به کوین تلگراف (Cointelegraph) گفت: “اکثر ماینرها استراتژی هولد را دنبال می‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا بیت‌کوین استخراج‌شده خود را تا جایی که می‌توانند حفظ کنند.”

“استراتژی هولد این افراد را قادر می‌سازد تا به‌عنوان ابزار سرمایه‌گذاری بیت‌کوین برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند به‌طور غیرمستقیم از طریق ساختار سرمایه‌گذاری، بیت‌کوین را در اختیار داشته باشند، عمل نماید.”

ویت گیبز (Whit Gibbs )، بنیان‌گذار و مدیر عامل کامپس ماینینگ (Compass Mining )، به کوین تلگراف توضیح داد که «شرکت‌های ماینینگ عمومی در مورد نگهداری بیت‌کوین یک مزیت دارند و آن مزیت این است که چنین شرکت‌هایی به بازارهای سرمایه دسترسی دارند.»

” آن‌ها برای خرید ماشین‌های بیشتر، افزایش فضای رک و غیره نیازی به نقدینگی بیت‌کوین خود ندارند. بنابراین، می‌توانند موقعیت‌های بزرگی در بیت‌کوین داشته باشند.”

گیبز اضافه می‌کند که برخی از بزرگ‌ترین ماینرها مقادیر زیادی بیت‌کوین در اختیار دارند، «این‌که برخی از آنها چقدر بیت‌کوین در اختیار دارند واقعاً باورنکردنی است.» همان‌طور که در (BitcoinTreasuries ) منتشرشده است، شرکت استخراج بیت‌کوین ماراتن (Marathon )سومین هولدر بزرگ بیت‌کوین در بین مشاغل در سراسر جهان است. این شرکت درست پس از تسلا (Tesla )ومایکرو استراتژی (MicroStrategy) قرارگرفته است.

از ژانویه 2021، ذخایر ماینرها به‌طور پیوسته در حال افزایش است و این امر بازتاب استراتژی هولد آنها است. گیبز پیشنهاد می‌کند که شرکت‌های ماینر بیت‌کوین که به‌صورت عمومی معامله می‌شوند، «رویکرد صعودی بیشتری نسبت به بیت‌کوین اتخاذ می‌کنند».

” شرکت‌ها به بیت‌کوین در ترازنامه خود به‌عنوان راهی برای بالا بردن ارزش بازار خود نگاه می‌کنند”

ملرود همچنین این نکته را متوجه شده که سهام استخراج کنندگان بیت‌کوین به‌طور فزاینده‌ای در بازارهای مالی قدیمی محبوبیت دارد. به‌ویژه در ایالات‌متحده تقاضا برای ابزارهای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین بالا است. چراکه بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس بیت‌کوین آنچنان توسعه یافته نیست.

حماسه صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین ای تی اف (ETF) پاشنه آشیل شبکه است، زیرا برنامه‌های متوالی ای تی اف بیت‌کوین رد شده است.

درحالی‌که علاقه بازار به استخراج بیت‌کوین افزایش می‌یابد، ملرود با انعکاس نظرات گیبز، دلیل جذاب و مؤثر بودن مدل کسب‌وکار استخراج را به‌طور خلاصه بیان می‌کند:

” برخی از این ماینرها از بزرگ‌ترین گاوهای بیت‌کوین هستند و از بازارهای دارای ارزش و بدهی بسیار توسعه‌یافته در ایالات‌متحده برای جمع‌آوری پول برای پرداخت هزینه‌های توسعه و عملیات خود استفاده می‌کنند .این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد بیت‌کوین استخراج‌شده خود را حفظ کنند.”

به‌عنوان‌مثال، بیت‌کوین ماینر هات اخیراً رکورد درآمدی را به ثبت رسانده است و کل دارایی بیت‌کوین آن 100 درصد افزایش‌یافته است. سال 2022 ممکن است سال خوبی برای گاوها نباشد، اما مطمئناً زمان خوبی برای استخراج عمومی این رمزارز است.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت