مایکل سیلور: هیچ‌گونه تهدیدی بر سر راه بیت‌کوین وجود ندارد!

راهنمای مطالعه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی (MicroStrategy)، معتقد است که هیچ‌گونه تهدیدی بر سر راه بیت‌کوین (BTC) وجود ندارد. او بر این باور است که این رمزارز است به عنوان یک ذخیره ارزش بر قرن 21 حاکم خواهد شد. روز گذشته مایکل سیلور در مصاحبه‌ای با رسانه کیتکو نیوز (Kitco News) نظرش را در رابطه با بیت‌کوین بیان کرد. وی نسبت به آینده این دارایی دیجیتال بسیار خوشبین بوده و معتقد است که این رمزارز، حتی درصورت تحریم شدن بواسطه مقامات کشورها، همچنان در کاربرد اصلی خود با تهدید قابل توجهی مواجه نخواهد شد.

به اعتقاد سیلور، بیت‌کوین تاثیرگذارترین رمزارز در قرن 21 خواهد بود و جامعه رمزارز را در آینده رهبری خواهد کرد. وی در این رابطه بیان کرد: “به نظرم بیت‌کوین به یک پول قدرتمند و دارایی ذخیره ارزش در قرن 21 تبدیل خواهد شد. 8 میلیارد نفر در دنیا نیازمند پول قدرتمند یا یک دارایی پولی هستند و برای آن که این مردم زندگی خوب و رضایت بخشی داشته باشند، این دارایی بایستی از نوع دیجیتال باشد.”

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی خاطر نشان کرده است که رقبای این رمزارز دارایی‌هایی مثل طلا هستند نه دلار آمریکا.

همچنین در پی جهش چشمگیر قیمت اتریوم (ETH) به عنوان دومین رمزارز بزرگ دنیا، بسیاری از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران به خرید این رمزارز روی آورده‌اند. با این حال، سیلور بیان کرده است که شرکت میکرواستراتژی هیچ تصمیمی برای سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم ندارد. او معتقد است که بیت‌کوین و اتریوم ساختار بسیار متفاوتی دارند. وی حتی سرمایه‌گذاری در اتریوم را پرریسک قلمداد کرده و بیان کرده است که تمرکز میکرواستراتژی صرفاً بر روی بیت‌کوین خواهد بود:

“فکر نمیکنم اتریوم دارایی مناسبی برای خزانه شرکت باشد و واقعاً هم این دارایی برای ما مناسب نیست. کار ما جمع‌آوری و نگهداری بیت‌کوین است.”

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت