مایک نووگراتز: اتریوم جایگاه بیت‌ کوین را تصاحب خواهد کرد!

راهنمای مطالعه

مایکل نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال معتقد است اتریوم در آینده بهتر از بیت‌کوین عمل می‌کند زیرا چیزی بیش از یک محافظ در برابر تورم است. در واقع وی بر این باور است که اتریوم در حال حاضر به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری جذاب‌تر از بیت‌کوین است. به نظر او، بیت‌کوین عمدتاً به عنوان یک محافظ در مقابل تورم عمل می‌کند، در حالی که رقیب آن دارای مزایای بیشتری مانند فناوری منحصر به فرد است. باید اشاره کرد که بیت‌کوین از اتریوم عقب مانده است و ایده نشستن اتریوم بر تاج و تخت صنعت دارایی دیجیتال مدتی است که در شبکه‌های اجتماعی چرخیده است.

در مصاحبه اخیر با CNBC، مایک نووگراتز نام خود را به لیست افرادی که اتریوم را به عنوان پروژه با عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین می‌دانند، اضافه کرد. او معتقد است که رمزارز اولیه موارد استفاده محدودی دارد و عمدتاً به عنوان پوششی در برابر افزایش تورم استفاده می‌شود. از سوی دیگر، شبکه اتریوم امکان استقرار قرارداد‌های هوشمند و ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. شبکه اتریوم، بلاک چین قابل برنامه‌ریزی است که در زمینه‌های متعددی از جمله DeFi و NFTها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به همین دلیل است که اتریوم واقعاً بهتر از بیت‌کوین عمل می‌کند. نووگراتز خاطرنشان کرد: مردم اتریوم را به عنوان یک فناوری و بیت‌کوین را به عنوان یک تحقیر کننده ارز فیات می‌دانند.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت