مدیر ارشد شرکت CoinShare: بیت ‎کوین آمده است که بماند!

راهنمای مطالعه

«ملتم دمیرورز» (Meltem Demirors)، مدیر ارشد امنیت شرکت سرمایه‌گذاری «کوین‌شِیر» (CoinShares) ریزش فعلی بازار رمزنگاری را اصلاحی می‌داند که «دست‌های کاغذی» (paper hands) را از بین می‌برد. اصطلاح دست‌های کاغذی به فروشندگانی اشاره دارد که از وحشت نزولی شدن قیمت، دست به فروشِ عجله‌ای می‌زنند. ملتم دمیرورز معتقد است که کاهش قیمت‌های بازار رمزنگاری فقط یک اصلاح عادی است که سرمایه‌ی سرمایه‌گذاران با «دست‌های کاغذی» را نابود می‌کند. وی یادآوری کرد که اولین دارایی دیجیتالی، یعنی بیت‌کوین (BTC)، همیشه نوسانی بوده است و اطمینان داد که «بیت‌کوین اینجاست تا بماند.»

وی در این رابطه بیان کرد: «شما نمی‌توانید یک دارایی داشته باشید که قیمت آن برای همیشه افزایش می‌یابد.» وضعیت فعلی در فضای بازار رمز ارز در بازه زمانی کوتاه‌مدت چندان دل‌چسب به نظر نمی‌رسد. دمیرورز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری CNBC، گفت كه بازارها نمی‌توانند برای همیشه صعودی باشند و هیچ نزولی نداشته باشند. در حقیقت، آن‌ها با افت ‌و خیزهایی مواجه هستند، همانطور که الان با آن دست‌ و پنجه گرم می‌کنند. دمیرورز اظهار داشت که سقوط قیمت دارایی‌های دیجیتال جنبه‌های خوبی نیز دارد؛ زیرا بازار خود را از سرمایه‌گذاران ناامن پاک می‌کند.

دمیرورز همچنین در مورد بیت‌کوین صحبت کرد و اطمینان داد که «بیت‌کوین اینجاست که بماند و قرار نیست جایی برود!» او معتقد است که بسیاری از افراد بدون داشتنِ دانش و آگاهی، چند ماه پیش و هنگامی که ارزش بیت‌کوین سر به فلک می‌کشید، روی اسب بیت‌کوین پریدند؛ اما اکنون در صف کسانی هستند که دارایی‌های خود را می‌فروشند. بنابراین در شرایط فعلی، تنها سرمایه‌گذاران غیرقابل اعتماد از بازار خارج خواهند شد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت