مدیر بایننس‌: اقتصاد دنیا از آنچه که به نظر می رسد، ضعیف تر است!

راهنمای مطالعه

چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس (Binance) در آخرین مصاحبه ی خود به صحبت در رابطه با وضعیت اقتصادی اخیر پرداخت و نظر خود را در این رابطه بیان کرد.

وی معتقد است که اقتصاد دنیا از چیزی که به نظر می رسید بسیار ضعیف تر است.

ژائو: انتظار می رفت که اقتصاد قوی تری داشته باشیم

ژائو در رابطه با بحران پیش آمده و مقایسه آن با بحران مالی سال 2008، بیان کرد: “بحران سال 2008، یک بحران همه گیر نبود و جنس متفاوتی داشت. به نظر من ویروس کرونا در بحران پیش آمده به عنوان علت اصلی عمل نکرده، بلکه تنها یک تلنگر بود و دنیای اقتصاد به این تلنگر پاسخ مناسبی نشان نداد. اقتصاد ما باید از این ها قوی تر باشد و با حوادث این چنینی از هم پاشیده نشود.”

ژائو معتقد است که بیت کوین (BTC) و بازار رمز ارز توانست مسیر خود را تا حدودی از بازارهای سنتی جدا کند. بیت کوین توانست بعد از ریزش اخیر بازار، بخش قابل توجهی از ارزش خود را به دست آورد، کاری که بازارهای سنتی نتوانستند به خوبی آن را انجام دهند.

ژائو در ادامه اشاره کرد که برخلاف نظر خیلی ها، بیت کوین نه تنها در این ریزش شکست نخورده، بلکه توانست قدرت خود را نشان دهد.

در حال حاضر بازار هنوز به شرایط ایده آل برنگشته و برای گذر از این وضعیت، بازار نیاز به زمان دارد.

بسیاری از تریدرها به دلیل ترس به وجود آمده دست از ترید و خرید و فروش رمز ارزها کشیده اند و منتظر هستن تا بازار به ثبات و آرامش برسد.

ژائو در انتها به بحث در رابطه با آینده بیت کوین پرداخت و بیان کرد: “من معتقد هستم بیت کوین به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در آینده حرفی برای گفتن خواهد داشت و به عنوان یکی از بازیگرهای اصلی اقتصاد دنیا نقش ایفا خواهد کرد. ویژگی های منحصر به فرد بیت کوین این امکان را در اختیار این رمز ارز قرار خواهد داد.”
منبع cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت