مدیر عامل بایننس: بیت‌کوین به ثبات رسیده‌است!

راهنمای مطالعه

چانگ پنگ ژائو (Changpen Zhao) مدیر عامل صرافی بایننس (Binance) به طور قطع نمی‌داند که چه عواملی منجر به افزایش قیمت بیت کوین و صعود به مرز ۱۰ هزار دلار خواهد شد؛ اما اخیرا به ثبات این رمز ارز اشاره کرده‌است.

وی در مصاحبه‌ای با بخش Daybreak خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) شرکت کرد. در این مصاحبه بیان شد: «ژائو از آسیا که با نام CZ نیز شناخته می‌شود نظراتی را در مورد سابقه نوسانات رمزارزها مطرح کرده‌است. بیت کوین برای هفته‌های متمادی تغییرات ناچیزی را به ثبت رسانده‌است. این در حالی است که قیمت بیت کوین در بازه ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار باقی مانده‌است.»

 ژائو در ادامه ی صحبت خود بیان کرد:

 «گمان می‌کنم که قیمت بیت کوین به زودی از این بازه گذر خواهد کرد اما در حال حاضر بیت کوین واقعا به ثبات رسیده‌است. این ثبات به حدی است که مردم این روزها بیت کوین را با نام استیبل کوین می‌شناسند.»  

ژائو اشاره کرد که بیت کوین زمانی آنچنان با ارزسنتی درگیر بود که توانایی تبدیل شدن به اندوخته امنی را که مورد نظر سرمایه‌گذاران است، در اختیار نداشت. وی در ادامه با مقایسه قیمت دارایی‌های متفاوت آنها را به کشتی در حال غرق شدنی تشبیه کرده که همگام با خراب شدن بازار فرو می‌ریزد.

ژائو در ادامه ی صحبت خود افزود:

«بازار سهام به احتمال زیاد هزاران برابر بزرگ‌تر از بازار رمزارز است. زمانی که این بازار فرو می‌ریزد و عده زیادی از مردم دارایی خود را از دست می‌دهند، بسیاری از کسانی که در بازار رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند به دنبال نقد کردن سرمایه خود خواهند بود اما دیر یا زود ویژگی‌های بیت کوین به عنوان یک صندوق ذخیره ایمن از راه خواهد رسید.»

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت