مدیر OKCoin: بیت‌ کوین 100 هزار دلاری قطعی است اما زمان آن نامشخص است!

راهنمای مطالعه

طبق گفته هانگ فانگ (Hong Fang) – مدیر اجرایی صرافی رمزارز OKCoin در ایالات متحده – قیمت بیت‌کوین (BTC) در آینده به 100 هزار دلار خواهد رسید. وی افزود، با این حال شرایط زیادی در طول کوتاه مدت وجود دارند که ممکن است جلوی این روند رو به رشد را بگیرند و به این معنی که بیت‌کوین ممکن است به این زودی به نقطه عطف نرسد. علی‌رغم کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین و ماهیت پرنوسان آن، تعداد افرادی که رمزارزها (ارز دیجیتال) را با برچسب قیمتی 100 هزار دلاری در آینده تصور می‌کنند، روزانه در حال افزایش است.

در مصاحبه اخیر با CNBC، فانگ اظهار داشت که شبکه بیت‌کوین “هیچ خطر پروتکلی ندارد”. به این ترتیب، او در مورد این دارایی “بسیار خوشبینانه” فکر می‌کند و بر این باور است که حتی می‌تواند از سطح قیمت 100 هزار دلار نیز فراتر رود. این افزایش احتمالی ممکن است در کوتاه‌مدت اتفاق نیفتد، زیرا در حال حاضر عوامل متعددی در بازار بر رمزارزها تأثیر می‌گذارند، وی توضیح داد:

«میان‌مدت تا بلندمدت، من هنوز فکر می‌کنم رسیدن به 100هزار دلار – یا حتی قیمت بالاتر – نباید مشکلی ایجاد کند. زمان‌بندی ممکن است کمی ‌مبهم باشد.»

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت