مشینسکی: احتمال رسیدن قیمت بیت ‌کوین به 16 هزار دلار، وجود دارد!

راهنمای مطالعه

اصلاحات قیمت  به طور کلی بخشی از اقدامات گاوی در بازار است. مدیر عامل شرکت Celsius، الکس مشینسکی (Alex Mashinsky) فکر می‌کند که با وجود چنین افت قیمتی در این برهه زمانی، ممکن است در آینده تا مرز 16 هزار دلار افت قیمت در بیت کوین داشته باشیم. مشینسکی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری Cointelegraph بیان کرد: “من پیش بینی کرده‌ام که بیت کوین و بسیاری از رمز ارزها در طی سال 2021 و بعد از آن به بالاترین سطح تاریخی خود خواهند رسید.”

وی در ادامه افزود: “هنوز هم شاهد اصلاحات قیمتی متعددی در بازار ارز دیجیتال خواهیم بود، با توجه به آن چه که امروز در حال رخ دادن است، این اتفاق به سرمایه گذاران باهوش اجازه می‌دهد تا این دارایی‌ها را با تخفیف خوبی جمع آوری کنند تا در آینده با افزایش قیمت این رمز ارز به سود آوری مناسبی برسند.”

بیت کوین پس از شکستن بالاترین رکورد سال 2017 خود، در دسامبر سال 2020، توانست به شکل سهمی وار روند صعودی خود را ادامه دهد و کمتر از دو ماه، ارزش خود را بیش از دو برابر بالاترین میزان خود، یعنی 19892 دلار برساند.

بیت کوین قبل از شروع نزول اخیر خود در 8 ژانویه به سطح 42 هزار دلار رسیده بود و در روند ریزشی، ارزش آن نزدیک به 32700 دلار رسید. مشینسکی در ادامه صحبت‌های خود در این رابطه بیان کرد:

“من شاهد این مسئله هستم که قیمت بیت کوین حتی بیش از 25 درصد کاهش یافته است. دیر یا زود، بازار خرسی فشار کافی را برای ایجاد اصلاح قیمت مجدد در بیت کوین و بازار ارز‌های دیجیتال، وارد می‌کند. به طور کلی من احتمال کاهش قیمت بیت کوین به مرز 16 هزار دلار را تا قبل از پایان سه ماهه اول سال 2021 می‌بینم. “

مشینسکی افزود : “صرف نظر از این افت و بسیاری از افت قیمت‌هایی که در آینده ممکن است رخ دهد، ما به همان حرفی که در سال 2017 زدیم، پایبند خواهیم ماند. هیچ چیز بهتر از نگه داشتن بیت کوین و سودآوری در نگه داری آن نیست زیرا تعداد اندکی از سرمایه گذاری‌ها به بازدهی مناسبی از بیت کوین دست یافته‌اند. این روند، سرمایه گذاری‌های ضعیف را نابود می‌کند و تمام بیت کوین‌های متعلق به دلالان با حساب سرمایه گذاری کوتاه‌مدت را به موسسات و صاحبان حساب سرمایه گذاری بلند مدت منتقل می‌کند. “

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت