موجودی اتریوم با استفاده از روش‌های خاص، مشخص شد!

راهنمای مطالعه

شرکت تحلیلی و خبری فعال در زمینه رمز ارزها به نام کوین متریکس (Coinmetrics) میزان گردش موجودی اتریوم (ETH) را مشخص کرده است. این موضوع و تخمین دقیق آن، یک چالش قدیمی در بازار رمز ارز برای موسسات تحلیلی به شمار می آمد. براساس محاسبات کوین متریکس، دومین شبکه بزرگ بلاک چین دارای 112.1146 میلیون رمز ارز در گردش می باشد. در تاریخ 9 آگوست، آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) از طرفداران بیت کوین، این موضوع را با جامعه رمز ارزها در توییتر در میان گذاشت.

همانطور که بنیانگذار Ethhub.io، آنتونی ساسانو (Anthony Sassano) توضیح داد، مشکل اصلی این است که برخلاف بیت کوین، اتریوم یک رویکرد داخلی مشخصی ندارد که بتوان از طریق آن موجودی کل اتریوم را معلوم کرد. وی افزود:

“با استفاده از اتریوم، توسعه دهندگان ممکن است برای محاسبه این مقدار، اسکریپت های خود را بنویسند، ریاضیات ساده را بر اساس پاداش بلاک انجام دهند یا فقط سایر موارد را کپی می کنند.” در حقیقت اتریوم به یک مدل مبتنی بر حساب متکی است و دارای ویرایش های دفترچه راهنمای ضمنی است که کار را حتی سخت تر می کند. با این حال، برای کشف موجودی واقعی هر رمز ارزی باید توکن های گمشده یا سوخته را در نظر گرفت.

کوین متریکس این روش را با روش عرضه شناور رایگان خود که در ماه ژوئن مطرح کرده بود، بدست آورد. عرضه شناور رایگان کوین متریکس بسیاری از بهترین روش ها را در بازارهای سنتی سرمایه پوشش می دهد. این شرکت این روش ها را برای رمز ارزها به کار برده تا میزان عرضه ی بعدی را مشخص کند. با انجام این کار، عرضه رایگان شناور تقریب بهتری نسبت به نقدینگی و سرمایه در بازار به نمایش می گذارد.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت