موجودی بیت‌ کوین ماینرها به بالاترین سطح در شش ماه اخیر رسید!

راهنمای مطالعه

با توجه به فروش قابل توجه رمزارزها در اواسط سال، ذخایر ماینرهای بیت‌کوین (BTC) به تدریج افزایش یافته و به بالاترین سطح شش ماه اخیر رسید. در ماه ژوئن سال جاری، اکثر ماینرهای بیت‌کوین بخش‌های قابل توجهی از سهام خود در یک دوره نسبتا کوتاه استفاده کردند. این باعث یک اثر فاجعه بار بر قیمت کریپتو شد. از آن زمان، هر چند، ماینرها موضع خود را تغییر دادند. همانطور که در نمودار کریپتو کوانتس مشخص است، پس از چند ماه از شرایط نسبتا پایدار، موقعیت هولد موجودی ماینرها در اوایل ماه دسامبر شروع به افزایش کرد. در نتیجه، میزان موجودی ماینرها اکنون به بیشترین سطح شش ماه گذشته خود رسیده است.

درواقع آمارها حاکی از آن است که ماینرها در مقایسه با زمانی که بیت‌کوین در ماه نوامبر به مبلغ 69 هزار دلار افزایش یافت، از بیت‌کوین بیشتر حمایت می‌کنند. یکی دیگر از سیگنال‌های صعودی ارائه شده توسط این پلتفرم تحلیلی نشان می‌دهد که نهادهای بزرگتر شروع به برداشتن مقادیر قابل توجهی بیت‌کوین از مبادلات متمرکز خود کرده‌اند. در حال حاضر چشم انداز فعلی “بسیار مشابه” ماه سپتامبر است که بیت‌کوین در عرض چند هفته 70 درصد افزایش یافت.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت