نزدیک به 24 درصد از اتریوم‌ها در اختیار 10 آدرس می‌باشد!

راهنمای مطالعه

آمار منتشر شده نشان می‌دهد که موجودی 10 آدرس برتر اتریوم (ETH ) به بالاترین حد خود در 5 سال اخیر نزدیک است. پلتفرم تحلیلی داده‌های زنجیره‌ای  Santimentدر توییتی اعلام کرده است که از سال گذشته، ده کیف پول بزرگ اتریوم موجودی اتریوم خود را افزایش داده‌اند و درمجموع موجودی کیف پول خود را به ۲۳.۷ درصد از عرضه در گردش اتریوم رساندند.

این افزایش موجودی اتریوم در مقایسه با مارس 2021، برابر 4.3 درصد است. مقدار هولد شده فعلی 23.7 درصد از کل عرضه اتریوم می‌باشد که تقریباً نزدیک به سطح بالای 5 ساله است که این کیف پول‌ها در ژانویه امسال به آن دست یافتند.

بر اساس گزارش گلس‌نود (Glassnode )، نهنگ‌ها اخیراً 1.4 میلیارد دلار اتریوم را از چندین صرافی رمزنگاری خارج کردند درحالی‌که 739.7 میلیون دلار ورودی اتریوم است. بنابراین جریان خالص ورودی اتر به صرافی‌ها اکنون به منفی است که نشان دهنده این موضوع است که هولدرها و سرمایه‌گذاران اتریوم، به افزایش قیمت این رمزارز امیدوار هستند.

منبع: U.Today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت