نهنگ‌ها، عامل اصلی ریزش اخیر بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

پس از اصلاحات اخیر، ترس شدیدی در چشم‌انداز خرید بیت‌کوین (BTC) بازگشته است. داده‌ها نشان می‌دهد این ترس می‌تواند توسط نهنگ‌ها ایجادشده باشد. با ادامه کاهش ارزش بیت‌کوین، شاخص محبوب ترس و طمع  این رمزارز، بار دیگر به یک منطقه ترس شدید سقوط کرده است. از اواخر ماه مارس، چشم‌انداز پیرامون ارز دیجیتال نسبتاً نزولی بوده است. بیت‌کوین در آن زمان نزدیک به 50 هزار دلار بود اما شکست خورد و به‌تدریج شروع به از دست دادن ارزش کرد. تنها در ماه آوریل، بیت‌کوین شاهد بیش از 10 هزار دلار کاهش قیمت بود و کندل ماهانه را زیر 40 هزار دلار بست.

البته این روند درماه می هم تا به حال چندان خوب پیش نرفته است. بیت‌کوین پس از آخرین جلسه فدرال رزرو به 40 هزار دلار رسید، اما این افزایش قیمت کوتاه‌مدت بود. بلافاصله پس‌ازآن، قیمت این ارز دیجیتال به زیر 36 هزار دلار سقوط کرد. این در حالی است که وضعیت در 24 ساعت گذشته زمانی که ارزش این رمزارز به پایین‌ترین قیمت خود از اواخر ژانویه یعنی حدود 34 هزار دلار رسید از پیش بدتر هم شد. تا حدودی انتظار می‌رفت این سقوط شدید قیمت منجر به تغییر در احساسات کلی بازار که توسط شاخص ترس و سبز بیت‌کوین نشان داده شده است، گردد.

درحالی‌که سرمایه‌گذاران خرد معمولاً کسانی هستند که واکنش‌های احساسی‌تری نشان می‌دهند و دارایی‌های خود را در حین فروش واگذار می‌کنند، داده‌های کریپتوکوآنت (CryptoQuant) این بار داستانی کمی متفاوت‌تر را نشان می‌دهد. آخرین تحقیقات این منبع تحلیلی نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که میزان دارایی بیشتری دارند، بیت‌کوین‌های بیشتری را به صرافی‌ها جهت عرضه به بازار و فروش، ارسال کردند. به‌این‌ترتیب، کریپتوکوآنت به این نتیجه رسید که نهنگ‌ها، یکی از دلایل اصلی ریزش بازار بیت‌کوین و ترس ایجاد شده، می‌باشند.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت