نهنگ‌های بیت ‌کوین، عامل اصلی ریزش اخیر بازار بیت کوین!

راهنمای مطالعه

شبکه‌ی خبری و تحلیلی Bitcoinist، با ارائه گزارشی بیان کرد که جریان ورودی دارایی نهنگ‌های بیت کوین به صرافی‌های رمز ارز در حال کاهش است. آمار و داده‌های منتشر شده توسط CryptoQuant نشان می‌دهد که جریان ورودی به صرافی‌های رمز ارز روند کاهشی به خود گرفت و در واقع دانه درشت‌های بازار ترجیح به هولد و نگهداری بیت کوین‌های (BTC) خود گرفتند. این روند از دید تحلیل‌گران می‌تواند باعث تضعیف روند نزولی اخیر و تقویت روند صعودی پیش رو شود. اگرچه هنوز برای اظهار نظر قطعی در این رابطه زود است و نیاز است تا دیگر شاخص‌ها و شرایط در نظر گرفته شود.

کی یانگ جو (Ki-Young Ju)، مدیر عامل CrytpoQuant با انتشار توییتی بیان کرد که روند جریان ورودی صرافی‌ها رو به کاهش است. وی افزود در حال حاضر تنها باید نظاره‌گر رفتار نهنگ‌های بازار ماند و شرایط به گونه‌ای است که برنامه ریزی برای گام بعد دشوار است. وی با توجه به شرایط موجود بهترین راه حل فعلی را صبر و هولد کردن دارایی‌های فعلی دانست. طبق گفته‌های یانگ، اکثر شاخص‌های فاندامنتالی بیت کوین در شرایط مساعدی قرار دارند و به زودی باید شاهد بازار صعودی باشیم.

همواره نهنگ‌های بازار رمز ارز و به خصوص بیت کوین، نقش اصلی را در تعیین روند بازار ایفا می‌کردند. قابل ذکر است که نقش نهنگ‌ها در دیگر بازارهای مالی نیز مشهود است اما در بازار رمز ارز به دلیل ماهیت نوسانی آن، بیشتر شاهد چنین دستکاری‌هایی می‌باشیم. Mr.Ju تحلیل‌گر بازار رمز ارز که با نام مستعار در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند در این رابطه بیان کرد که همواره بین روند قیمتی بیت کوین و نرخ نهنگ‌های فعال در صرافی‌های رمز ارز، همبستگی بالا و معنا داری وجود دارد. وی همچنین بیان کرد که در نوسانات اخیر نیز، نهنگ‌ها نقش اصلی را داشتند و باعث دستکاری بازار شدند.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت