نهنگ‌ها در حال جارو کردن بیت‌ کوین و رکوردزنی تعداد آدرس‌های ۱۰۰ هزار‌تایی!

راهنمای مطالعه

به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال جارو کردن بیت‌کوین (BTC) در قیمت فعلی آن هستند! تعداد کل هولدرهایی که بیش از ۱۰۰ هزار واحد بیت‌کوین دارند، رکورد ۲۷ ماهه خود را شکسته است. به گزارش خبرگزاری Beincrypto این رکورد زنی نتیجه اصلاح بازار بیت‎کوین، پس از رکوردزنی قیمت آن در ۶۴ هزار دلار است. «سنتیمنت» (Santiment)، شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای (On-chain)، اظهار داشت که ۳.۶۴ درصد از کل بیت‌کوین‌های عرضه شده توسط آدرس‌هایی نگه‌داری می‌شوند که بیش از ۱۰۰ هزار واحد بیت‌کوین دارند.

با این حال، سنتیمنت همچنین خاطر نشان کرد که تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار الی ۱۰۰ هزار بیت‌کوین نگه داشته‌اند، با ۱۰.۹۱ درصد در حال حاضر در کمترین مقدار تاریخی خود است.  

مردم فکر می‌کنند که بازار هنوز نزولی است

در حالی که به نظر می‌رسد هولدرهای بزرگ بیت‌کوین به موجودی خود اضافه می‌کنند، سنتیمنت اظهار کرد که احساس فعلی بازار نسبت به روند بیت‌کوین در سطوح منفی شدیدی گیر کرده است که در الگوریتم ما از اکتبر سال ۲۰۲۰ تاکنون دیده نشده بود. اگر روند نزولی بیت‌کوین همین طور ادامه پیدا کند، بدبینانه‌ترین حالت این است که به کمترین مقدار خود از ژوئن ۲۰۱۸ برسد.  

بیت‌کوین در کانون توجه

سنتیمنت باور دارد که تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین در زمانی که چشم‌انداز بازار نزولی است نیز افزایش می‌یابد. «ویلی وو» (Willy Woo)، تحلیلگر این حوزه اظهار داشت که تعداد کاربران بلاک‌چین بیت‌کوین سریع‌تر از همیشه در حال رشد است.  وو بیان کرد: « برآورد تعداد کاربران مشاهده شده در بلاک‌چین بیت‌کوین اکنون بیش از هر زمان دیگری در تاریخ ۱۲ ساله آن در حال رشد است. حتی با وجود اینچنین بازار نزولی؟ بله با وجود همچین بازاری!»

بنابراین می‌توان انتظار داشت بعد از اتمام دوره اصلاح بازار، بیت‌کوین وارد مسیر صعودی خود شود.

منبع: Beincrypto

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت