نووگراتز: بیت ‌کوین هنوز برای تبدیل شدن به یک ارز آمادگی ندارد!

راهنمای مطالعه

سرمایه‌گذار میلیاردر، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، معتقد است که بیت‌کوین (BTC) حداقل تا 5 سال آینده به عنوان یک ارز معاملاتی استفاده نخواهد شد. اما این سرمایه‌گذار بر این باور است که بیت‌کوین می‌تواند به عنوان یک طلای دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد. احتمال تبدیل بیت‌کوین به یک دارایی امن در سال 2020 قوت گرفته است. پیشتر این رمزارز مسیر خود را از سهام آمریکا و طلا جدا کرده و اکنون در برابر دلار آمریکا قد علم کرده است. اما اینکه از آن در میان مدت به عنوان ارز استفاده نمی‌شود، نکته‌ای منفی برای این دارایی نیست.

امسال، سال نهاد‌های مالی بوده است. حجم پلتفرم‌های متناسب با نهادهای مالی مثل ال‌مکس دیجیتال (LMAX Digital)، بکت (Bakkt)، سی‌ام‌ایی بیت‌کوین فیوچرز (CME Bitcoin Futures) و گری اسکیل (Grayscale) به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. علاقه نهادهای مالی به بیت‌کوین احتمالاً به دلیل ویژگی‌های این رمزارز است که آن را به نوعی معامله تورمی تبدیل کرده است. پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار میلیاردر وال‌استریت (Wall Street)، بیت‌کوین را به عنوان بهترین معامله تورمی توصیف کرده است. بیت‌کوین یک دارایی پوششی در مقابل تورم است چراکه ضمن پتانسیل رشد بالا، به عنوان پوششی در برابر دلار عمل می‌کند.

در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاران اغلب از دارایی‌های پوششی به عنوان ابزاری مطمئن جهت حفظ دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. حال اگر این دارایی پوششی، پتانسیل رشد تصاعدی در طی سال‌های آتی را داشته باشد، بسیار جذاب‌تر خواهد بود. با وجود اینکه استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک ارز معاملاتی در میان مدت محتمل نیست، اما همین که به عنوان یک منبع ارزش تلقی گردد،‌ می‌تواند منجر به آگاهی بیشتر جریانات فکری و جذب سرمایه‌گذارهای بیشتر شود.

نووگراتز که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی (Galaxy) است، در این باره عنوان می‌کند:   

“بعید می‌دانم که حداقل تا 5 سال آینده از بیت‌کوین به عنوان ارز معاملاتی استفاده شود. این رمزارز فعلا به عنوان یک منبع ارزش و همینطور به عنوان طلای دیجیتال مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تعداد افرادی که تمایل دارند تا این رمزارز را در سبد دارایی خود داشته باشند افزایش پیدا خواهد کرد.”

نکته‌‌ی مهمی که می‌تواند روند پذیرش بیت کوین به عنوان ارز معاملاتی را تسریع بخشد، ورود بیشتر موسسات و کسب‌و‌کارها به بازار بیت کوین است.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت