نووگراتز: بیشتر از بیت‌کوین، بر روی طلا سرمایه‌گذاری کنید!

راهنمای مطالعه

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) تحلیل گر و فعال به نام بازار رمز ارز و یکی از بزرگ‌ترین هواداران خوش‌بین به بیت کوین در سراسر جهان در آخرین مصاحبه ی خود بیان کرد که با توجه به شرایط فعلی، داشتن تنها بیت کوین را توصیه نمی کند و طلا برای سرمایه گذاری بهتر است. اگرچه وی بیان کرد که بهای بیت کوین به شدت از این فلز گران‌بها بیش‌تر می‌شود، اما با این وجود بر این باور است که خرید طلای بیش‌تر در مقایسه با بیت کوین ایمن‌تر است؛ چرا که طبیعت رمزارز سرشار از نوسان است و هر لحظه احتمال دارد تغییری در روند بیت کوین ایجاد شود.

نووگراتز می‌گوید: بیت کوین هنوز در ابتدای چرخه پذیرش قرار دارد!

وی در رابطه با وضعیت آتی بیت کوین بیان کرد:

«احساس می‌کنم که بیت کوین در مقایسه با طلا عملکرد بهتری را از خود برجای می‌گذارد. اما به دلیل نوسانات این بازار به مردم می‌گویم بیش‌تر روی طلا سرمایه‌گذاری کنند.»

بر طبق گفته‌های نووگراتز بیت کوین همچنان در ابتدای مسیر پذیرش است. این بدان معنا است که  هنوز اطمینان به این رمز ارز دشوار است  و پذیرش عمومی بیت کوین و به ثبات رسیدن آن نیاز به زمان خواهد داشت.

نووگراتز در ادامه افزود:

« هنوز خرید بیت کوین دشوار است. اگر خرید آن آسان‌تر بود، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می‌رفت. امروز تعداد افرادی که برای ساده شدن خرید بیت کوین تلاش می کنند هر روز درحال افزایش است. صندوق‌های سرمایه راه‌اندازی شده‌اند، اقدامات لازم برای حراست از این رمز ارز نیز انجام شده‌است، در برهه‌ای از زمان یک صندوق قابل معامله (ETF) نیز خواهیم داشت.»

قیمت طلا در بحبوحه شیوع کرونا به بالاترین حد خود در 9 سال گذشته رسید!

نووگراتز می گوید از آنجایی که قیمت طلا به بالاترین حد خود در 9 سال گذشته رسید، در سرمایه‌گذاری‌های خود اولویت را به طلا اختصاص دهید. قیمت طلا آستانه 1800 دلاری را پشت سر گذاشته و به بالاترین سطح خود از سپتامبر 2011 رسیده است. این‌طور به نظر می‌رسد که روند صعودی قیمت طلا در نتیجه ترس اقتصادی ناشی از ظهور ویروس کرونا روی داده‌است. بنابراین از نظر این تحلیل گر، سرمایه گذاری بیشتر بر روی بازار طلا منطقی‌تر خواهد بود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت