همکاری بایننس‌ با Yahoo Japan برای ورود به بازار ژاپن!

راهنمای مطالعه

طبق اخبار منتشر شده، شرکت زد (Z Corporation) که زیر مجموعه شرکت یاهو ژاپن (Yahoo Japan) به شمار می آید و شرکت تائو تاو (Tao Tao)، با صرافی بزرگ بایننس (Binance) برای ورود به بازار ژاپن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

نکته کلیدی این است که هر دو شرکت نام برده به عنوان زیر مجموعه و همکار شرکت یاهو ژاپن فعالیت می کنند که بسیار موفق تر از نسخه آمریکایی شرکت است.

چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس در این رابطه بیان کرد:

خیلی از غیر ژاپنی ها این همکاری را درک نخواهند کرد. تائو تائو و شرکت زد، زیر مجموعه های یاهو ژاپن به شمار می آیند. یاهو ژاپن مدت طولانی است که مستقل از شعبه آمریکایی یاهو فعالیت می کند و بسیار عملکرد خوبی هم داشته است. در حال حاضر 48 درصد از سهام یاهو ژاپن در اختیار سافت بانک (Softbank) می باشد.”

شرکت زد، یه عنوان شرکت مادر، مالک تمامی شرکت های هولدینگ زد است که به عنوان زیرمجموعه سافت بانک به شمار می آیند. تائو تائو نیز یک صرافی فعال کریپتوکارنسی در کشور ژاپن است.

این همکاری به بایننس کمک خواهد کرد که به راحتی بتواند وارد بازار ژاپن شود و خدمات متعددی در حوزه کریپتو و بلاکچین در این کشور ارائه دهد. بایننس در زمان اعلان این خبر قول ارائه آخرین دست آوردهای شرکت و پایبندی به قوانین تدوین شده ژاپن در این حوزه را داده است.

دولت مردان ژاپن قطعا نمی خواهند که شهروندان در حوزه کریپتوکارنسی دارایی های خود را از دست بدهند و همواره قوانین سفت و سختی در این حوزه تدوین می کند. به طور مثال هفته ی گذشته قانون جدیدی تصویب شد که طبق آن صرافی های ارائه دهنده ی خدمات مارجین (Margin Trading)، باید ضریب این نوع معاملات را به 2 کاهش دهند.

پیشرفت چشمگیر بایننس

این روزها بایننس بسیار پرکار شده و در حال گسترش بازار خود است. در ماه قبل این صرافی با شرکت بانکسا (Banxa) به هدف پشتیبانی از دلار استرالیا، به توافق رسیدند. پیشتر نیز این خدمات را برای کرون سوئد، زلوتی لهستان و لئو رمانی انجام داده بود.

این پیشرفت و دستاوردها خبر بسیار خوبی برای حوزه کریپتوکارنسی به شمار می آید. به خصوص این همکاری اخیر. ژاپن همواره به عنوان یکی از پیشتازان صنعت کریپتوکارنسی عمل کرده است.
منبع Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت