ورود اپل به حوزه متاورس و رشد چشمگیر ارزش سهام این شرکت!

راهنمای مطالعه

قیمت سهام شرکت بزرگ اپل پس از اینکه تیم کوک (Tim Cook)، مدیرعامل این شرکت به اظهارنظر مثبت در رابطه با حوزه متاورس پرداخت، رشد چشمگیری کرد. در 27 ژانویه، وقتی طی تماسی با شرکت اپل در رابطه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بزرگ در حوزه متاورس سوال شد، کوک پاسخ داد: «ما پتانسیل زیادی در این فضا می‌بینیم و بر این اساس در حال سرمایه‌گذاری در این حوزه هستیم در واقع ما همیشه در حال کاوش در فناوری‌های جدید و نوظهور هستیم و موضوعات بسیاری در این حوزه وجود دارد که برای ما بسیار جالب است.»

متاورس یک جهان مجازی قابل تعامل است که تا حدی توسط کاربران ایجاد شده‌است و موارد اجتماعی، بازی و حتی کنسرت‌های زنده را ارائه می‌دهد. اگرچه می‌توان با مرورگر به آن دسترسی داشت، اما با واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) تجربه بهتری دارد. نکته قابل توجه این است که تنها پس از انتشار صحبت‌های کوک در رابطه با ورود به حوزه متاورس، سهام این شرکت رشد 8 درصدی را در مدت بسیار اندکی تجربه کرد. در حالی که متا به سمت استفاده از هدست Oculus برای غوطه‌ور کردن کاربران در متاورس می‌رود، اپل تاکنون تمرکز اصلی خود را بر روی فناوری AR گذاشته است.

درحال حاضر بدون شک متاورس به یکی از حوزه‌های اصلی فناوری‌ تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی همچون متا و اپل به این حوزه ورود کرده و خرید‌های انبوهی مانند خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت به هدف ورود به حوزه متاورس صورت گرفته است. قطعا نمی‌توان از رشد نجومی رمزارزهای حوزه متاورس در یک سال اخیر نیز چشم‌پوشی کرد. روندی که بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند در سال جاری میلادی و حتی سال‌های آینده نیز، ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت