پیتر برانت: بیت‌ کوین مسیر صعودی همراه با اصلاحات در پیش دارد!

راهنمای مطالعه

پیتر برانت (Peter Brandt)، سرمایه گذار و تاجر پیشکسوت بازارهای مالی اعلام کرد بیت کوین (BTC) می‌تواند تا 200 هزار دلار افزایش یابد اما مسیر رسیدن به این بازه قیمت دارای دست اندازهای فراوان است. در توییت اخیر خود، پیتر برانت پیشنهاد کرده است که بیت کوین می‌تواند در این چرخه بازار گاوی به طور بالقوه به سطح 200 هزار دلار برسد. نظرسنجی وی مبنی بر تعیین چگونگی ناهموار بودن مسیر رسیدن بیت کوین به هدفش است. اکثر پاسخ دهندگان این نظر سنجی بر این باورند که بیت کوین قبل از اینکه سرانجام به 200 هزار دلار برسد، با شش اصلاح قیمتی عمده مواجه خواهد شد.

تنها 10 درصد معتقدند که این رمز ارز در حال حاضر به بالاترین نقطه ممکن خود رسیده است. در مقابل در حدود 16 درصد بر این باورند که بیت کوین قرار نیست هیچگونه اصلاح قیمتی عمده در مسیر 200 هزار دلار داشته باشد. همانطور که توسط شبکه خبری U.Today گزارش شد، پیتر برانت در توئیتر خود نوشت که بیت کوین هفته گذشته پس از رسیدن به سطح قیمتی 50 هزار دلار، وارد سومین مرحله از پیشروی سهموی وار خود شده است.

با این حال، هر بازار گاوی در حال حاضر یک جاده مستقیم است، به همین دلیل انتظار می‌رود اصلاحات قیمتی عمده‌ای انجام شود. به عنوان مثال، همانطور که توسط برانت تخمین زده شده است، بیت کوین در طول چرخه بازار گاوی قبلی خود 9 اصلاح قیمتی داشته است که بیش از 30 درصد بود. بنابراین وی معتقد است که در مسیر 200 هزار دلاری بیت کوین، قطعا اصلاحاتی وجود خواهد داشت و این اصلاحات می‌تواند فرصت خرید بسیار مناسبی را برای کاربران ایجاد کند.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت