پیش بینی 100 هزار دلاری قیمت بیت‌ کوین تا پایان سال 2021 توسط کاترین کولی!

راهنمای مطالعه

کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیر عامل شعبه‌ی آمریکا صرافیBinance ، روند کنونی بازار گاوی بیت کوین را به عنوان نشانه‌ای می‌داند که ارزش دارایی این رمز ارز می‌تواند به 100 هزار دلار برسد. روز گذشته کولی در گفتگو با خبرگزاری KLTA، اعلام کرد که افزایش اخیر قیمت بیت کوین که کمتر از یک ماه از 19 هزار دلار به بیش از 34 هزار دلار رسید ممکن است به دلیل افزایش تعداد موسسات برای سرمایه گذاری دارایی خود در بازار بیت کوین باشد، وی افزود که فضای بازار رمز ارز می‌تواند شاهد جهش دیگری باشد به مانند افزایش ناگهانی ارزش بیت کوین که در بازار گاوی سال 2017 رخ داد.

کولی در این رابطه بیان کرد: “در ابتدا تصور می‌کردیم که قیمت 50 هزار دلار برای روند صعودی فعلی می‌تواند منطقی و بسیار خوب باشد، اما شرایط به گونه‌ای است که انتظارات را باید کمی بیشتر کرد و بازه‌ی قیمتی 75 هزار دلار تا 100 هزار دلار تا پایان سال 2021 می‌تواند منطقی باشد.”

مدیر عامل Binance US تنها شخصی نیست که چنین پیش بینی صعودی را برای بیت کوین ارائه داده است. دن هلد (Dan Held) مدیر اجرای صرافی Kraken نیز از سال گذشته بیان کرده بود که بیت کوین در سال 2021 می‌تواند وارد یک روند صعودی نجومی شود و در نهایت قیمت خود را به 1 میلیون دلار برساند.

هفته گذشته هلد در کانال یوتیوب خود پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به خاطر پذیرفته شدن آن توسط سرمایه گذاران به عنوان دارایی امن، می‌تواند افزایش 100 برابری را نیز تجربه کند. شایان ذکر است که بیت کوین در حال حاضر در مرکز توجه قرار گرفته و بسیاری از رسانه‌های معتبر در حال پرداختن به این موضوع هستند به طوری که روزنامه‌ی Financial Times نیز در صفحه‌ی اول خود به موضوع بیت کوین پرداخت.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت