چارلی مانگر: بیت‌ کوین نفرت انگیز و در تضاد با منافع جامعه بشری است!

راهنمای مطالعه

رشد نجومی بیت‌کوین (BTC) باعث شده تا بسیاری از منتقدین پیشین این رمزارز دیدگاه خود را تغییر دهند. اما با این حال وارن بافت (Warren Buffet)، مدیرعامل شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، و همچنین دست راست او، چارلی مانگر (Charlie Munger)، همچنان به بیت‌کوین اعتقادی ندارند. روز گذشته در خلال برگزاری مجمع سالیانه سهامداران شرکت برکشایر، مانگر ضمن ابراز تنفر از موفقیت بیت‌کوین بیان کرد که به طور کلی این توسعه نفرت انگیز و در تضاد با منافع جامعه بشری است.

وی در این رابطه بیان کرد:

“من از موفقیت بیت‌کوین متنفرم. باید اعتراف کنم که به طور کلی این توسعه لعنتی نفرت انگیز و در تضاد با منافع جامعه بشری است.” از طرف دیگر، وارن بافت از پاسخ به پرسشی در رابطه با بیت‌کوین طفره رفت، اما در نهایت بیان کرد که “با صحبت‌های شدیداً انتقادی مانگر موافقم.” پیش از این نیز بافت در سال 2018 بیت‌کوین را یک مرگ موش به توان دو توصیف کرده بود.

این اظهارنظرها با مخالفت و واکنش‌های شدید جامعه رمزارز مواجه شده و الکس کروگر (Alex Kruger)، اقتصاددان و تحلیل‌گر رمزارز، با انتشار پستی در توییتر بیان کرده است که در مدیریت سرمایه نفرت معنی ندارد و کاملاً غیرمنطقی است؛ “مدیران سرمایه‌گذاری که از پذیرش تغییرات تکنولوژی امتناع می‌کنند، به سختی مي‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.”

به نظر می‌رسد که مانگر در اهانت به رمزارزها و سهام پرریسک کاملاً صریح و جدی است. بر اساس گزارشی از سایت یوتودی (U.Today) این میلیاردر 97 ساله در حاشیه مجمع سالیانه شرکت دیلی ژورنال (Daily Journal)، بیت‌کوین و تسلا (Tesla) را “شپش و کک” توصیف کرد!

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت