چالش قانونی جدید برای استیبل‌ کوین تتر!

راهنمای مطالعه

شکایت جدیدی که توسط متیو اندرسون (Matthew Anderson) و شاون دولیفکا (Shawn Dolifka) در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک تنظیم شد‌ه‌است، باعث ضربه مجدد به شرکت تتر (USDT) شد. این شرکت متهم به اقدامات “غیرقانونی و فریبنده” است و شاکیان ادعا می‌کنند که در مورد توسط ذخایر دلاری کافی پشتیبانی استیبل‌کوین خود، دروغ گفته است. در این شکایت ادعا شده است که تتر قراردادهایی را که با شرکت کنندگان خود منعقد کرده بود نقض کرده است. شاکیان استدلال می‌کنند که این امر آن‌ها را مستحق “خسارات جبرانی و تبعی” می‌کند که میزان آن در دادگاه تعیین می‌شود.

اعضای این گروه ادعا می‌کنند که اگر از تمام حقایق فاش نشده در مورد عملیات داخلی تتر مطلع بودند، توکن‌ها را نمی‌خریدند یا هزینه کمتری می‌پرداختند. آن‌ها اکنون به دنبال تسهیلات پولی و غیرنقدی مجاز قانونی خود هستند. تتر قبلاً به دعوی حقوقی “بیهوده، کپی برداری” پاسخ داده‌است و ادعا می‌کند که به شدت به “ادعاهای بی اساس” خود رسیدگی خواهد کرد. این شرکت می‌گوید که این شکایت هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچ جریمه‌ای منصفانه نخواهد بود. شایان ذکر است که تتر در گذشته نیز درگیر مسائل قانونی شده بود.

منبع: U.Today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت