کتی وود: قیمت بیت‌ کوین در انتظار افزایش 700 هزار دلاری است!

راهنمای مطالعه

کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست (ARK Invest)، معتقد است که سرمایه‌گذاران حقوقی و بازارهای نوظهور می‌توانند باعث جهش قیمت بیت‌کوین (BTC) به 760 هزار دلار شوند. کتی وود در مصاحبه اخیر خود با بانک ساکسو (Saxo Bank) به تشریح علت این موضوع پرداخته است که چرا بیت‌کوین یک دارایی جدیدی است که شرکت‌های سرمایه‌گذاری به دنبال آن هستند. وی در این خصوص بیان کرد: “در اینجا همبستگی بازدهی نسبت به هر نوع دارایی دیگری بسیار پایین است. از بین دارایی‌ها، املاک بیشترین همبستگی را با بیت‌کوین دارد که مقدار آن 0.3 است. این بالاترین میزان همبستگی است.”

وود در ادامه بیان کرد: “اگر دارایی‌های دیگر را بررسی کنید، خواهید دید که همبستگی بسیار پایینی وجود دارد و این همان چیزی است که سرمایه‌گذاران حقوقی به دنبالش هستند.”

وود می‌گوید که بازارهای نوظهور از بیت‌کوین استقبال خواهند کرد. به ویژه پس از آن که در ماه سپتامبر کشور السالوادور بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی خود اعلام کرد. وی افزود: “بیت‌کوین نخستین سیستم مالی خصوصی، جهانی و قانون‌مند در دنیاست. به اعتقاد ما آن چه که در السالوادور در حال وقوع است باورکردنی نیست. ما معتقدیم که بازارهای نوظهور از بیت‌کوین استقبال خواهند کرد. بسیاری از آن‌ها رژیم‌های فاسدی داشته و به مقامات مالی خود اعتماد ندارند.”

وود پیش‌بینی می‌کند که درصورت استقبال بازارهای نوظهور و سرمایه‌گذاران حقوقی از این دارایی دیجیتال، قیمت آن می‌تواند تا 700 هزار دلار افزایش یابد. به طور دقیق‌تر، بازارهای نوظهور 200 هزار دلار و سرمایه‌گذاران حقوقی 500 هزار دلار بر ارزش بیت‌کوین خواهند افزود. وی در این رابطه می‌گوید:

“چنانچه سرمایه‌گذاران حقوقی در دنیا، بجز کشور چین، تنها 5 درصد از پرتفو سرمایه‌گذاری خود را به بیت‌کوین اختصاص دهند، 500 هزار دلار به ارزش فعلی بیت‌کوین افزوده خواهد شد.”

منبع: Dailyhodl

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت