کشف آسیب‌ پذیری در زنجیره بایننس!

مدیرعامل بایننس با انتشار توییتی اعلام کرد که آسیب‌پذیری خطرناکی در زنجیره بایننس کشف شده بود که نسبت به رفع آن اقدام شد.

راهنمای مطالعه

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس (Binance) از شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر کریپتوجامپ کریپتو (Jump Crypto ) به خاطر گزارش یک اشکال در زنجیره بایننس کوین (BNB) تشکر کرد و از تیم امنیتی قدردانی کرد. ژائو با انتشار توییتی بیان کرد که تیم امنیتی جامپ کریپتو به بایننس در مورد آسیب‌پذیری شدید در شبکه بلاک‌چین اطلاع داده است. به گفته وی، تیم بررسی قانونی بلاک‌چین در مدیریت این وضعیت بسیار حرفه‌ای و فداکارانه عمل نموده است.

آسیب پذیری ضرب در زنجیره BNB

جامپ کریپتو گزارشی از این حادثه را در 10 فوریه منتشر کرد. این شرکت گفت، این بخشی از تلاش‌هایش برای بهبود تضمین امنیت در بازار ارزهای دیجیتال است. این شرکت افزود که در حال تحقیق روی چندین شبکه برای کشف و رفع آسیب‌پذیری‌ها از طریق افشا، هماهنگ شده است.

این تلاش‌های تحقیقاتی منجر به کشف تعدادی از اشکالات ضرب در زنجیره BNB شد. ماهیت فنی زنجیره BNB، کشف این آسیب‌پذیری‌ها را چالش‌برانگیز کرده است زیرا زنجیره هوشمند سازگار با EVM و زنجیره بیکن را ترکیب می‌کند.

جامپ کریپتو اعلام داشت: “این مشکل به مهاجم اجازه می‌داد تا تعداد بی‌نهایت توکن دلخواه را در زنجیره BNB ضرب کند، که به طور بالقوه منجر به از دست دادن زیادی سرمایه می‌شود.”

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس تأیید کرد که این مشکل برای اطمینان از هرگونه سرریز در محاسبه BNB که منجر به شکست تراکنش می‌شود، رسیدگی شده است. این کشف اساس اهمیت همکاری در فضای کریپتو است.

درحالی‌که جامپ کریپتو توانست از آسیب‌پذیری زنجیره BNB در برابر سوءاستفاده محافظت کند، بازیکنان مخرب در سال 2022 حدود 4 میلیارد دلار از هک‌های کریپتوهای مختلف سرقت کردند. سناریوی مشابهی نیز رخ‌داده است و چندین پروژه رمزنگاری با هک‌ها و اکسپلویت‌های مختلف مواجه شده‌اند.

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

7 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
رضایی
1 سال قبل

مطلب کامل و فوق العاده

عظیمی
1 سال قبل

مطلب کامل بود

زانیار
1 سال قبل

مطلب خوبیه

رضایی
1 سال قبل

عال

عظیمی
1 سال قبل

عالی

بهار
1 سال قبل

خوب

بهار
1 سال قبل

ممنون

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت