کیوساکی: با بیت‌ کوین از تورم سود کنید!

راهنمای مطالعه

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) توصیه‌هایی در مورد نحوه سود بردن از تورم ارائه کرده است. بیت‌کوین (BTC) بخشی از استراتژی وی برای سود بردن از تورم است. او همچنین از دولت اوکراین به دلیل ایستادگی در برابر ولادیمیر پوتین (Vladimir Putin) رئیس‌جمهور روسیه تمجید کرد. نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، به 1.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر توصیه کرده است که چگونه از تورم سود ببرند. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی نوشته‌شده است.

کیوساکی با انتشار توییتی بیان کرد: “چگونه از تورم سود ببریم. بایدن (Biden) به دنبال تورم است و من با اقدامات او با سرمایه‌گذاری در نفت تگزاس مقابله می‌کنم. به‌تازگی یک معدن طلا در یوتا (Utah) خریداری کرده‌ام. در آپارتمان‌های و خانه‌های تگزاس، طلا، نقره و بیت کوین و غیره سرمایه‌گذاری‌های مختلفی انجام داده‌ام. شما هم باید مانند یک سرمایه‌دار سرمایه‌گذاری کنید.”

کیوساکی پیش از این نیز در موارد متعددی در مورد تورم هشدار داده بود. او رئیس جمهور جو بایدن، دولت او و فدرال رزرو را مسئول کاهش ارزش دلار می‌داند. سال گذشته نیز در مورد یک رکود قریب الوقوع هشدار داده بود.

منبع:  News.bitcoin

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت