گری‌اسکیل: بازار نزولی فعلی ممکن است تا 9 ماه آینده ماندگار باشد!

راهنمای مطالعه

طبق یافته‌های گری‌اسکیل (Grayscale)، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ممکن است مجبور باشند حدود هشت ماه برای بازار صعودی بعدی انتظار بکشند. شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل، بازار نزولی فعلی را با سایر چرخه‌های بازار در تاریخ کریپتو مقایسه کرد تا زمان دوره صعودی بعدی را پیش‌بینی نماید. گری‌اسکیل خاطرنشان کرد که مانند بازارهای سنتی، فضای ارزهای دیجیتال چرخه‌ای است و این صنعت در حال حاضر در حال تجربه چیزی است که تحلیل‌گران آن را «بدترین بازار نزولی» در تاریخ خود می‌نامند.

در این گزارش تخمین زده می‌شود که چرخه‌های بازار کریپتو به‌طور متوسط چهار سال یا تقریباً 1275 روز طول می‌کشد. این شرکت چنین استنباط کرد که چرخه بازار فعلی، که در سال 2020 آغاز شد، می‌تواند کمتر از 250 روز (حدود هشت ماه) طول بکشد، اگر چرخه‌های قبلی بازار قبل از بازگشت دوباره تکرار شوند. بااین‌حال، این شرکت اشاره کرد که این نقطه بهترین فرصت خرید را به سرمایه‌گذاران می‌دهد.

این گزارش همچنین نشان داد که حرکت بیت‌کوین در محدوده اوج قیمت (ATH) در سال گذشته طولانی‌تر از چرخه‌های قبلی بوده است. شرکت گری‌اسکیل این امر را به رشد شتابان بازار در چند سال گذشته نسبت داد و افزود که برخلاف چرخه‌های بازار قبلی، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کریپتو برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی آسان‌تر شده است.

در بخش نهایی گزارش، گری‌اسکیل به این نکته اشاره کرد که صرف‌نظر از شدت هر چرخه بازار، صنعت کریپتو همیشه در نهایت قوی‌تر ظاهر می‌شود.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت