گزارش تسلا از ضرر در بازار بیت‌ کوین!

تسلا(Tesla)، شرکت خودروهای الکتریکی از سال 2021 تاکنون شاهدضرر سنگینی در بازار بیت کوین بوده است.

راهنمای مطالعه

بر اساس گزارش‌های روز دوشنبه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده، تسلا سال گذشته بیش از 140 میلیون دلار در سرمایه‌گذاری در بازار بیت‌کوین، از دست داد. تسلا در این گزارش اعلام داشت: «در سال منتهی به 31 دسامبر 2022، ما 204 میلیون دلار ضرر ناشی از تغییرات در ارزش دفتری بیت‌کوین و سود 64 میلیون دلاری از تبدیل بیت‌کوین به ارز فیات توسط خود کمپانی را ثبت کردیم. هزینه کاهش ارزش، کاهش یا زیان در ارزش دارایی را توصیف می‌کند. این امر می‌تواند به دلیل تغییر در شرایط اقتصادی، مانند زمستان ارزهای دیجیتال که بازار را پس از فروپاشی ترا لونا (LUNC) در می 2022 فرا گرفت، باشد.

افشاگری سالانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کمتر از یک هفته پس از گزارش درآمد سه ماهه تسلا است که شامل هیچ تراکنشی درزمینه بیت‌کوین نمی‌شد، اما بااین‌وجود کاهش ارزش دارایی‌های این شرکت را شاهد بودیم که باعث زیان 43 میلیون دلاری برای چهار ماه آخر سال 2022 گردید.

در فوریه 2021، تسلا 1.5 میلیارد دلار بر روی ارز دیجیتال بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد و این امر باعث شد این شرکت پس از ماکرواستراتژی (MicroStrategy) به یکی از بزرگ‌ترین دارندگان شرکتی ارز دیجیتال تبدیل شود. در آن زمان، بیت‌کوین به ازای هر کوین ۴۶۳۶۴ دلار معامله می‌شد. اما روزهای خوب دوام نیاورد زیرا بیت‌کوین و بقیه بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 سقوط آزاد کردند. از 31 ژانویه 2023، بیت‌کوین در حدود 23051 دلار معامله می‌شود. 

تا اکتبر 2022، تسلا به سرمایه‌گذاران گزارش داد که این شرکت پس از فروش 75 درصد از دارایی‌های بیت‌کوین خود خود در جولای، یعنی حدود 936 میلیون دلار در آن زمان، همچنان بیش از 218 میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد.

این شرکت در پرونده روز دوشنبه گفت مانند هر سرمایه‌گذاری و مطابق با نحوه مدیریت حساب‌های نقدی مبتنی بر فیات و حساب‌های معادل آن، ممکن است در هر زمان بر اساس نیازهای کسب‌وکار و دیدگاهمان نسبت به شرایط بازار و محیطی، دارایی‌های دیجیتال خود را افزایش یا کاهش دهیم.

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
1 سال قبل

1

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت