گلدمن ساکس: بیت‌ کوین سرمایه‌ گذاری قابل اطمینانی نیست!

راهنمای مطالعه

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، بانک سرمایه‌گذاری مطرح وال استریت، در تلاش برای مشخص کردن وضعیت سرمایه‌گذاری دارایی بیت‌کوین (BTC)، موضع خود در قبال این رمز ارز را دوباره تغییر داده است. این بانک سرمایه‌گذاری در ادامه تغییرات دائمی در رویکردش نسبت به رمز ارزها در اوایل این هفته گزارشی منتشر کرده و ادعا کرد که رمز ارزها برای “سرمایه‌گذاری مناسب” نیستند. این گزارش با عنوان “دارایی‌های دیجیتال: زیبایی در آن نیست که نظاره می‌کند”، نتیجه گرفت بیت‌کوین “یک ذخیره ارزش طولانی مدت یا یک کلاس دارایی قابل سرمایه‌گذاری” نیست.

در گزارش جدید، گروه استراتژی سرمایه‌گذاری این بانک اعلام کرد که می‌خواهد در رابطه با رمز ارز خیلی ریسک نکند. این گزارش می‌گوید:” ما از هیجان مثبت و منفی که پیرامون این اکوسیستم به وجود آمده اجتناب کردیم زیرا نمی‌خواهیم مشتری‌ها بدبین شوند و تحت الشعاع خیلی از این ادعاها قرار بگیرند، بسیاری از این مطالب بی اساس هستند”. این گزارش با اعلام اینکه بیت‌کوین “طلای دیجیتال” نیست، ادامه پیدا کرد. اما در هر صورت، طلا به خودی خود ذخیره ارزش قابل اعتمادی نیست: “این استدلال که بیت‌کوین و رمز ارزها یک نسخه دیجیتالی از طلا هستند، هیچ ارزشی به بیت‌کوین و سایر رمز ارزها نمی‌دهد، زیرا طلا به خودی خود ذخیره ارزش قابل اعتمادی نیست”.

در این گزارش بیان شده است که رمز ارزها و فناوری بلاکچین “بر اساس لایه‌هایی از اعتماد ساخته شده‌اند که می‌‌توانند فرسوده شوند. این موسسه در این رابطه بیان کرد: “پس از تجزیه و تحلیل متدولوژی‌های ارزش‌گذاری‌های مختلف و استفاده از مدل تخصیص دارایی استراتژیک چند عاملی، به این نتیجه رسیدیم که رمز ارزها برای سبد‌های سرمایه‌گذاری متنوع مشتریان مناسب نیستند.”

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت