یکشنبه‌ها، بهترین زمان برای خرید بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

طبق گفته ی مدیردارایی دیجیتال شرکت Capriole، چارلز ادواردز (Charles Edwards)، داده های اخیر نشان می دهد که عصر یکشنبه بهترین زمان برای خرید بیت کوین (BTC) در شرایط قیمت مناسب است. همانطور که در جدول از نظر زمان بندی نشان داده شده است، بیت کوین در عصر روز یکشنبه تا اوایل صبح دوشنبه بازده ی بالاتری را برای سرمایه گذاری خواهد داشت. وی در این رابطه با طنز افزود:

“آیا در نیمه شب یکشنبه ها بی حوصله هستید؟ به همین دلیل بهترین اتفاق ممکن در این زمان خرید بیت کوین است.”

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است در پایان تعطیلات آخر هفته، بیت کوین شرایط مناسب تری را برای خرید داشته باشد. دلیل اول اینکه درآخر هفته به طور معمول حجم کمتری از معاملات ثبت می شوند، که احتمال نوسانات در بازار را بالا می برد. دلیل دوم اینکه بازارهای سنتی که معاملات بیت کوین را تسهیل می کنند مانند CME، در آخر هفته تعطیل هستند. باز شدن این بازار ها در اول هفته می تواند باعث افزایش بی ثباتی شود. بنابراین کاهش حجم معاملات بیت کوین و بسته شدن CME ازجمله دلایل محتمل برای این اتفاق می باشند.

در آخر هفته، با بسته شدن بازارهای سنتی، حجم معاملات در بازار بیت کوین نیز کاهش می یابد. هرچه تعداد کمتری از افراد فعال در بازار وجود داشته باشد، بازار در مقابل بی ثباتی قیمت ها آسیب پذیرتر می شود.

به عنوان مثال، در تاریخ های 25 و 26 جولای و بازه ی تعطیلات آخر هفته، در Binance به ترتیب روزانه 40 هزار و 65 هزار بیت کوین، برای این دو روز ثبت شد. سپس، در تاریخ 27 جولای که دوشنبه بود، ناگهان این میزان به 150 هزار بیت کوین رسید. در نتیجه به صورت ناگهانی، قیمت بیت کوین 11 درصد افزایش یافت.

ویژگی های بازار CME و بسته شدن آن در طول آخر هفته نیز می تواند بر عملکرد قدرتمند بیت کوین در روزهای دوشنبه تأثیر بگذارد. CME نیز مشابه بازار سهام ایالات متحده، بازارهای خود را در آخر هفته و در تعطیلات ملی تعطیل می کند. سرمایه گذاران اعتباری و سازمانی که از بازار CME استفاده می کنند، باید تا دوشنبه منتظر بمانند. برخلاف دارایی های سنتی، بیت کوین در آخر هفته ها و تعطیلات رسمی در حال معامله می باشد. از این رو، هنگامی که CME در آخر هفته بسته می شود و مجددا در روز دوشنبه باز می شود، معمولاً یک شکاف قیمت به وجود می آید.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت