۲۰۲۰، سال جاه‌طلبی بیت کوین و از رده خارج شدن آلتکوین ها!

راهنمای مطالعه

تحلیل‌گر معروف کریپتوکارنسی، Tone Vays که علاقه‌ی زیادی به بیت کوین دارد، 2020 را سال جاه‌طلبی بیت کوین نامید و پیش بینی کرد که در سال بعد بیشتر بازار در دست بیت کوین خواهد افتاد و از ارزش آلت کوین‌ها کم خواهد شد. Tone Vays این پیش بینی را در آخرین ویدئوی منتشر شده خود در یوتیوب بیان کرد.

او مدعی است که در سال 2020، بیت کوین تا 85 درصد سهم بازار را در اختیار خواهد گرفت. در حال حاضر سهم بیت کوین از بازار رمز ارز نزدیک به 69 درصد است.

۲۰۲۰، سال جاه‌طلبی بیت کوین و از رده خارج شدن آلتکوین ها!


وی بیان کرد همان‌طور که سهم بیت کوین از ابتدای سال 2019 تا اکنون که در روزهای انتهایی هستیم از 51 درصد به 69 درصد رسیده است، این روند صعودی در سال آینده ادامه‌دار خواهد بود.

این ادعا خیلی هم نمی‌تواند دور از ذهن باشد زیرا قطعاً به یاد دارید که در ژانویه 2018 بیت کوین توانست به سهم بازار 87 درصد برسد.

اکثر آلت کوین‌ها از رده خارج خواهند شد

“من فکر می‌کنم تا تسلط کامل بیت کوین بر بازار تنها یک جهش دیگر باقی مانده است. به نحوه حرکت از 50 درصد تا 70 درصد در سال 2019 توجه کنید، این اتفاق به‌راحتی می‌تواند خواهد افتاد و ما 10 تا 15 درصد دیگر رشد سهم بازار بیت کوین در سال 2020 خواهیم داشت. بعدازاین اتفاق با از رده خارج شدن آلت کوین‌ها به سمت 90 و شاید 98 درصد حرکت خواهیم کرد.”

یکی از دلایل اصلی بنیادین که باعث شد بیت کوین در تصاحب بیشتر سهم بازار موفق باشد افزایش توان هش ریت شبکه بیت کوین است. بعد از دسامبر 2017 که بیت کوین توانست به بالاترین قیمت ثبت شده خود از زمان عرضه برسد، هش ریت شبکه تا به امروز 800 درصد رشد داشته که یک عدد بسیار عجیب است.

این تحلیلگر در ویدئوی خود چندین بار تأکید کرد: “هیچ کوین دیگری نمی‌توانید نام ببرید که حتی نزدیک به این میزان رشد هش ریت را تجربه کرده باشد.”

بیت کوین پتانسیل آن را دارد تا به‌راحتی رقبای خود را کنار بزند!

وی در ادامه بیان کرد که بیت کوین پتانسیل آن را دارد تا به‌راحتی رقبای خود را کنار بزند و کل بازار را به سمت خود جذب کند. اتفاقی که درنهایت می‌افتد و آلت کوین‌ها را نابود می‌کند. به‌خصوص Ethereum، EOS و Cardano که در حال حاضر در دسته رمز ارزهای برتر می‌باشند.

هرچند این ادعاها شاید در ظاهر غیرمنطقی باشد ولی پتانسیل بیت کوین بالا است و نباید آن را دست‌کم گرفت.

این تحلیلگر هیچ‌گاه پیش‌بینی‌های قیمتی بالا برای بیت کوین نداشت. حتی وقتی اقتصاددان معروف Tip Draper قیمت 250 هزار دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد، Vays پیش‌بینی او را غیرمنطقی دانست و حتی باعث آسیب رساندن به بازار بیان کرد. درواقع Vays کسب سهم بازار برای بیت کوین را بیشتر از طریق ریزش آلت کوین‌ها می‌داند. آخرین پیش بینی که او از قیمت بیت کوین انجام داد قیمت 50 هزار دلار در سال 2023 بود.
منبع cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت