انتشار حدود نیم میلیارد تتر طی 36 ساعت گذشته در پی جهش بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

از 450 میلیون توکن‌ جدید تتر (USDT) ، بیش از 185 میلیون واحد آن توزیع شده که از این مقدار تنها 126.9 میلیون تتر به صرافی بایننس (Binance) منتقل شده است. خزانه‌داری تتر حدود نیم میلیارد واحد تتر جدید تولید کرده و در طی 36 ساعت گذشته بیش از 185 میلیون توکن به صرافی‌ها و آدرس‌های دیگر منتقل شده است. براساس اطلاعات شبکه‌ی ویل آلرت (Whale Alert) که تراکنش‌های بلاک‌چین را ردیابی‌ می‌کند، دو تراکنش به ارزش 150 و 300 میلیون تتر به ترتیب در تاریخ 20 و 21 اکتبر صورت گرفته است.  

اولین تراکنش 150 میلیونی تنها ساعاتی قبل از اطلاعیه پی‌پل (Paypal) مبنی بر ورودش به حوزه رمزارزها و همچنین جهش قیمت بیت‌کوین (BTC) انجام شده است. اگرچه طی ساعات گذشته در پاسخ به توئیت‌های ویل آلرت زمزمه‌هایی از دستکاری بازار به گوش می‌رسید، اما مدیر ارشد فناوری تتر، پائولو آدوینو (Paolo Adoino)، ضمن تایید این دو تراکنش، انجام آن‌ها را در جهت تکمیل موجودی تتر بر روی شبکه ترون (TRX) عنوان کرد. پس از تراکنش 150 میلیون تتری در روز گذشته تاکنون 15 تراکنش دیگر به ارزش 185.9 میلیون تتر به صرافی‌هایی چون بیت‌فینکس (Bitfinex)، هیوبی (Huobi) و همینطور چندین آدرس ناشناس ارسال شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد حدود 70 درصد از توکن‌های خارج شده از خزانه‌داری، نهایتاً به بایننس منتقل شده‌اند. اکنون موجودی کیف پول خزانه تتر چیزی درحدود 280 میلیون واحد است. انتشار تتر غالباً با افزایش قیمت بیت‌کوین مرتبط بوده است، البته همواره یک بحث مرغ و تخم مرغی در این رابطه وجود داشته که آیا انتشار تتر محرک جهش قیمت بیت‌کوین بوده یا این انتشار در پاسخ به تقاضا صورت گرفته است. ارزش بازار تتر با رشد 400 درصدی از ابتدای سال تا امروز به 15.9 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت