بیت ‌کوین در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای حقوقی‌ها می‌باشد!

راهنمای مطالعه

اشتهای روزافزون موسسات برای سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) به این معنی است که این شرکت‌ها اکنون بیش از 460 هزار واحد بیت کوین را در اختیار دارند که 3 درصد از کل عرضه این رمز ارز در گردش بازار است. آمارها نشان می‌دهد که 24 نهاد بیش از 460 هزار بیت کوین را جمع کرده‌اند که معادل 22 میلیارد دلار با احتساب قیمت فعلی بیت کوین است. به گفته مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، فعال بازار رمز ارز، این رقم بیان شده 3 میلیون واحد بیت کوین از دست رفته برای همیشه را شامل نمی‌شود، وی تخمین می‌زند اگر موسسات روند فعلی خرید خود را ادامه دهند، کمبود عرضه بیت کوین در بازار ممکن است به زودی رخ دهد.

برخی از شرکت‌هایی که به جمع آوری بیت کوین مشغول هستند شامل MtGox  است که نزدیک به 141,690 بیت کوین دارد که معادل 6.6 میلیارد دلار است. شرکت بعدی Block.one است که حدود 140 هزار بیت کوین دارد که 6.5 میلیارد دلار تخمین زده شده است. شرکت MicroStrategy همچنین حدود 71 هزار بیت کوین دارد که معادل 3.3 میلیارد دلار است و این هفته تسلا 38500 بیت کوین خریداری کرد. اکنون طبق آنالیز تحلیلگران انتظار می‌رود که نگه داشتن بیت کوین در خزانه شرکت‌ها به زودی به یک استاندارد شرکتی تبدیل شود زیرا دلایل فنی متعددی وجود دارد که شرکت‌ها از بیت کوین به عنوان یک سیستم امنیتی مالی در برابر تورم استفاده کنند.

اول این که بیت کوین دارای منبع محدود در گردش است، که از ذخیره ارزش طلا تقلید می‌کند. علاوه بر این، هیچ راهی برای تسریع در عرضه جدید بیت کوین از طریق استخراج اضافی وجود ندارد. صاحبان بزرگ ذخیره رمز ارز با خرید مقادیر قابل توجهی از رمز ارز موجود در بازار و قرار دادن آنها در آدرس‌های ساکن خود، میزان عرضه در گردش را بیشتر کاهش می‌دهند. این فرهنگ به وجود آمده در نگهداری طولانی مدت رمز ارز در میان اکثر فعالان و سرمایه گذاران رمز ارز باعث کاهش شدید عرضه در بازار خواهد شد.

قطعا برای مدیران ارشد مالی باهوش، تبدیل بخشی از خزانه شرکت به بیت کوین، بخشی از سیستم امنیتی مالی شرکت را فراهم می‌کند زیرا دولت‌ها نمی توانند بودجه رمز ارز شرکت‌ها را مسدود کنند. در گذشته، ممکن بود خرید بیت کوین یک حرکت فوق العاده جسورانه تلقی می‌شد، اما اکنون این امر برای موسسات سرمایه گذاری تبدیل به تصمیمی عاقلانه شده است. تحلیل‌گران بر این باورند که در صورت ادامه دار بودن روند موسسات مالی و حقوقی‌ها به بازار رمز ارز، شاهد جهش قیمتی زیادی خواهیم بود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت