تقابل پیتر شف و ایلان ماسک در توییتر!

راهنمای مطالعه

مدیر عامل تسلا (Tesla) ایلان ماسک (Elon Musk) در گفتگوی توئیتر با پیتر شف (Peter Schiff)، افکار خود را در مورد تعریف پول بیان کرد. وی همچنین بیان کرد که قیمت های بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به نظر وی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بیت کوین اخیراً به دارایی تریلیون دلاری تبدیل شده است زیرا قیمت آن از 57 هزار دلار نیز گذشته است. اتریوم نیز با عبور از مرز 2 هزار دلار، خبرساز شد. چندین رمز ارز دیگر نیز عملکرد خوبی داشته‌اند. ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، بر این عقیده است که قیمت هر دو ارز دیجیتال بسیار بالاتر از قیمت واقعی خود است.

پیتر شف، اقتصاددان، طرفدار طلا و ضد بیت کوین و رئیس شرکت Schiff Gold به دلیل توییت‌های بی وقفه ضد بیت کوین، مشهور است. او یک بار بیت کوین را بزرگترین حباب تاریخ در اقتصاد نامید. وی در آخرین بحث خود، به توییت اخیر ایلان ماسک اشاره کرد که در آن مدیر عامل تسلا اعلام کرد که بیت کوین تقریباً به اندازه ارز فیات بد است. شف اظهار داشت که بیت کوین از ارزهای فیات بدتر است. وی با گفتن اینکه طلا هم از بیت کوین و هم از فیات گزینه بهتری است این بحث را به روش خود جمع کرد.

ماسک در ادامه صحبت خود اعلام کرد که قیمت ارزهای دیجیتال برتر یعنی بیت کوین و اتریوم در سطح بالاتری نسبت به ارزش واقعی خود قرار دارد. قیمت بیت کوین از ابتدای دسامبر 2020 تاکنون 190 درصد افزایش یافته است. افزایش اتریوم نیز بسیار چشمگیر بوده و در همین مدت بیش از 240 درصد سود کسب کرده است. پیتر شف در توییتی صحبت اخیر ایلان ماسک را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد: “به گفته ایلان ماسک بیت کوین تقریباً به اندازه پول فیات دارای مشکلات ریشه‌ای است. بنابراین ماسک بیت کوین و فیات را تقریبا یکسان می‌داند. من نیز موافقم اما فکر می‌کنم بیت کوین در حقیقت ارز فیات دیجیتال است.”

شف در این رابطه افزود: “بیت کوین حتی از فیات کاغذی صادر شده توسط بانک‌های مرکزی نیز ضعیف‌تر است اما طلا دارای این مشکلات نیست. طلا پول واقعی است و از هر دوی آنها بهتر است.”

ایلان ماسک نیز در پاسخ این توییت بیان کرد: “اینکه شما طلا دارید با داشتن طلا یکسان نیست. همچنین ممکن است شما ارز دیجیتال نیز داشته باشید. پول فقط داده‌هایی است که به ما اجازه می‌دهد از مزاحمت در معلملات جلوگیری کنیم.”

شایان ذکر است که ایلان ماسک از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری خود در بیت کوین سود بیشتری نسبت به فروش خودرو در سال 2020 کسب کرده است.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت