طبق نظریه ادواردز، پرسودترین سیگنال بیت‌ کوین در آستانه فعال شدن است!

راهنمای مطالعه

قیمت بیت‌کوین (BTC) همچنان 40 درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود قرار دارد و سرمایه‌گذاران را با این واقعیت مواجه کرده که احتمالاً روند صعودی این رمزارز پایان یافته است. درحالی که ریزش اخیر بازار و ترس ناشی از آن باعث خروج بسیاری از سرمایه‌گذاران از بازار گردیده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که هنوز بیت‌کوین‌هایشان را نگه داشته‌اند احتمالاً سود بزرگی را کسب خواهند کرد. اگرچه درحال حاضر شرایط بسیار نزولی بر بازار رمزارز حاکم است، اما پرسودترین سیگنال خرید در تاریخ بیت‌کوین در آستانه فعال شدن است.

شاخص نوارهای هش (Hash Ribbons) بیت‌کوین نشان می‌دهد که ماینرها تسلیم شده‌اند و سیگنال خرید در حال صادر شدن است!

تا این برهه، سال جاری پرسودترین سال برای نخستین رمزارز دنیا بوده و ارزش آن در سه ماه نخست سال سه برابر شده است. با این حال پس از یک جهش بزرگ، در روزهای اخیر بازار وارد اصلاح شد و آشفتگی بزرگی را در بین تازه واردان این نوع دارایی پرنوسان ایجاد کرده است. این اصلاح به قدری شدید بود که تنها ظرف چند روز بیش از 50 درصد از ارزش بیت‌کوین از بین رفت و این موضوع خود می‌تواند دلیل کافی برای پایان روند صعودی این رمزارز باشد.

وضعیت بسیاری از شاخص‌ها نیز حاکی از این موضوع است، اما عامه مردم همچنان به این موضوع اعتقادی نداشته و رسیدن بیت‌کوین به قیمت‌ 100 هزار دلار یا بالاتر را محتمل می‌دانند.

نمودار بالا شاخص نوارهای هش (Hash Ribbons) بیت‌کوین را نشان می‌دهد که توسط چارلز ادواردز (Charles Edwards)، یکی از کارشناسان بنیادی رمزارز، طراحی شده است. درحال حاضر این شاخص نشان می‌دهد که ماینرهای بیت‌کوین در حال تسلیم شدن هستند.

در گذشته، آخرین سیگنال خرید این شاخص در هر چرخه صعودی به ترتیب منجربه بازدهی‌های 8000 و 3500 درصدی شده است. در هر چرخه، چندین سیگنال خرید قبل از آخرین رالی بزرگ صادر می‌شود، اما این آخرین سیگنال است که به این شاخص اعتبار داده و سیگنال‌های آن را پرسود نشان مي‌دهد. تمام سیگنال‌های خرید قبلی در چرخه فعلی بازار منجربه بازدهی‌های قابل توجهی شده است. پس از دسامبر 2018، قیمت بیت‌کوین 300 درصد رشد کرد و آخرین سیگنال این شاخص به بازدهی بیش از 500 درصد رسید.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت