قدرت خرید و عرضه استیبل کوین سبب افزایش قیمت بیت کوین می شود!

قدرت خرید و عرضه استیبل کوین سبب افزایش قیمت بیت کوین می شود!

راهنمای مطالعه

داده ها و گزارش های منتشر شده، نشان می دهد که افزایش قیمت اخیر بیت کوین (BTC)، به لطف سرمایه گذاران استیبل کوین است. شبکه‌ی خبری و تحلیلی Glassnode، با توجه به مطالب ذکر شده درباره عرضه استیبل کوین پیش بینی کرد که روند صعودی تازه برای بیت کوین رخ می دهد و این روند ادامه دار خواهد بود. نسبت ذخیره استیبل کوین (SSR) به قدرت خرید آن نسبت به بیت کوین اشاره دارد. قیمت پایین بیت کوین به دارندگان استیبل کوین این امکان را می دهد تا در صرافی ها، بیت کوین بیشتری بتوانند خریداری کنند.

با افزایش قیمت بیت کوین، استیبل کوین‌هایی که به هر ارز فیات تعلق دارند، همان قیمت باقی می مانند و سبب می شود بیت کوین کمتری خریداری شود. توانایی ورود به موقعیت بیت کوین را “قدرت خرید” می نامند. در حال حاضر، این قدرت خرید بالا می باشد، بدین معنا است که دارندگان استیبل کوین می توانند نسبت مقدار زیادی خریداری کنند.

Glassnode در این باره در توییتر توضیح داد:

“SSR سه برابر بیشتر از زمانی است که بیت کوین در طی یک سال گذشته در این سطح قیمت بود.”

یکی از دلایل افزایش عرضه و ارزش بازار این است که سرمایه گذاران می توانند از وجه نقد خود استفاده کنند. همانطور که Glassnode در ماه دسامبر گذشته در وبلاگ خود در مورد SSR توضیح داد، افزایش قیمت بیت کوین نیاز به استیبل کوین بیشتری دارد. Glassnode در گزارش خود بیان کرده بود:

“کمبود نقدینگی حاصل از عرضه استیبل کوین، خروج سرمایه گذاران در موقعیت های سودآور را سخت تر می کند. برای جبران کمبود قدرت خرید به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، نیاز به پول جدید فیات در بازار است، به عبارت دیگر عرضه استیبل کوین ها افزایش یابد.”

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت