هاسکینسون: بیت‌ کوین بدترین دشمن خود است و به اتریوم خواهد باخت!

راهنمای مطالعه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو (Cardano) در آخرین صحبت‌های خود به اظهارنظر در رابطه با بیت‌کوین (BTC) و آینده‌ی این رمز ارز پرداخت. وی در این رابطه بیان کرد: “بیت‌کوین در مقایسه با اتریوم (Ethereum) و سایر شبکه‌های اثبات سهام بسیار کند است و در آینده حرفی برای گفتن نخواهد داشت.” چارلز هاسکینسون، مدیرعامل IOHK و هم‌بنیان‌‌گذار اتریوم اظهار داشت: “بیت‌کوین به دلیل سرعت کم در رقابت به شکل قابل توجهی ضعیف است و توسط شبکه‌های اثبات سهام شکست خواهد خورد.”

 بنیان‌گذار کاردانو در یک پادکست 5 ساعته با لکس فریدمن (Lex Fridman)، متخصص علوم کامپیوتر و محقق هوش مصنوعی، استدلال کرد که شبکه‌های اثبات سهام سرعت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به نخستین رمزارز ارائه می‌دهند. وی بیان کرد: “مشکلی که در بیت‌کوین وجود دارد این است که بسیار کند است. تنها دلیلی که بیت‌کوین هنوز سرپا است این است که برای سرپا نگه‌داشتن آن سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده است.” هاسکینسون همچنین از جامعه بیت‌کوین انتقاد کرد که تمایلی به نوآوری فراتر از لایه پایه رمز ارز ندارد. وی راه‌حل‌های مقیاس‌گذاری لایه دوم بیت‌کوین را بسیار شکننده توصیف می‌کند.

هاسکینسون در ادامه بیان کرد: “بیت‌کوین بدترین دشمن خودش است. تأثیر شبکه‌ای دارد، نام تجاری دارد، تأییدیه نظارتی دارد؛ اما هیچ راهی برای تغییر سیستم، حتی اصلاح نقاط منفی آشکار در آن سیستم وجود ندارد.” با این ‌حال، بنیان‌گذار کاردانو استدلال کرد که اتریوم به رقیب شبکه بیت‌کوین تبدیل شده، اما دارای یک فرهنگ توسعه زیرکانه بوده که تکامل را پذیرفته است. وی در انتها بیان کرد: “اگر مجبور شوم فقط بین این دو سیستم شرط‌بندی کنم، می‌گویم که با شانس نه از ده اتریوم برنده مبارزه در برابر بیت‌کوین خواهد بود.”

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت