چانگ‌پنگ ژائو: اتریوم برای اشخاص ثروتمند است و این روند تغییر خواهد کرد!

راهنمای مطالعه

به گفته مدیر عامل صرافی Binance، به دلیل هزینه‌های بالا، اتریوم (ETH) به زنجیره بلوکی برای افراد ثروتمند تبدیل شده است. در واقع در حال حاضر با توجه به ترافیک بالای شبکه‌ی اتریوم، زمان خوبی است برای درخشش زنجیره هوشمند Binance (Binance Smart Chain) و چانگ‌پنگ ژائو این مسئله را خوب می‌داند و آماده بهره‌گیری از آن است. استفاده روزافزون از پروتکل‌هایDeFi ، dApps و برنامه‌های ساخته شده در بستر اتریوم، شبکه را بیش از حد شلوغ کرده است تا جایی که هزینه‌های آن تقریباً پایدار نیست. چندین بلاکچین در تلاشند تا به عنوان قاتل جدید اتریوم ظاهر شوند و مدیر عامل Binance از زنجیره هوشمند Binance به عنوان بهترین گزینه نام می‌برد.

در یک از توییت‌های اخیر، مدیر عامل Binance با اشاره به پاشنه آشیل اتریوم، با بیان هزینه‌های زیاد بستر اتریوم از این رمز ارز انتقاد سنگینی کرد. طبق نظر مدیر عامل Binance، فقط ثروتمندان می‌توانند هزینه‌های تجارت اتریوم را بپردازند. وی تا حدودی درست می‌گوید، در طول سال 2021 میانگین هزینه معامله در اتریوم به همان سرعتی که قیمت این رمز ارز صعود کرد، افزایش یافته است و از سال گذشته به طور متوسط از 5 دلار به 15 دلار امروز رسیده است. طبق اطلاعات آماری ycharts ، فقط 4 روز پیش، هزینه‌های شبکه به بالاترین سطح خود یعنی تقریباً 40 دلار رسید.

مدیر عامل Binance به همین بیانات بسنده نکرد و در توییت بعدی خود اعلام کرد که او دیگر از اتریوم استفاده نمی‌کند. Binance در حال توسعه دو پروژه برای رقابت مستقیم با دو تا از بزرگترین بلاکچین‌های موجود در اکوسیستم است. شبکه Binance Chain طوری طراحی شده است که پرداخت‌های بسیار سریع با حداقل هزینه‌ها را امکان پذیر می‌کند. این یک رقابت مستقیم با بیت کوین (BTC) نیز است زیرا تمرکز کمی روی ارسال و دریافت وجوه دارد. از طرف دیگر، زنجیره هوشمند Binance امکان اجرای قراردادهای هوشمند را با کارآیی بیشتر و مقرون به صرفه‌تر از سیستم اتریوم فراهم می‌کند.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت